عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
این هفته در هیئت الرضا چه کسانی مداحی کردند؟
هر قدمی که بر می دارید، هر عرقی که زائر به خاطر زیارت اباعبدالله الحسین می ریزد فرشته ای درست می شود تا در روز قیامت فرشته برای زائر طلب غفران می کند.


عقیقمراسم هیئت هفتگی هیئت الرضا این هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صادقی و مداحی حاج عبدالرضا هلالی، حاج روح الله بهمنی و کربلایی احمد گودرزی برگزارشد.

:نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام صادقی را بخوانید

*یکی از فرقه هایی که دشمن درجه یک ما بچه هیئتی ها و شیعیان است فرقه ضاله وهابیت است. فرقه وهابیت 200 _300 سال از تاریخ تأسیس آن نمی گذرد و عقاید خاصی هم دارند و خیلی هم خطرناک هستند و طرز فکر آلوده ای دارند. وهابیت شاخه ای از اهل تسنن است.اما اهل تسنن واقعی وهابیت را قبول ندارند.چون طرز تفکری که وهابیت دارد مهر تأیید اهل تسنن را ندارد.اهل تسنن قائل به این هستند که اگر کسی به امیرالمؤمنین اهانت کند ما آن را قبول نداریم. وهابیت خیلی پست و منفور هستند که در فرقه خودشان هم قبولشان ندارند. وهابیت در اصل نه خدا را قبول دارند و نه قرآن را قبول دارند چون آنها قائل به این هستند که شیعه را بکشند.

*جوان ها و هیئتی ها باید مطالعه خود را نسبت به این فرقه بیشتر کنند. تا اگر خدا قسمت کند و به مکه و مدینه رفتید دست پری داشته باشید.

*علمای ما به تمام شبهات جواب دادند اما ما باید مطالعه کنیم و درباره آنها تحقیق کنیم. آنها می گویند ما فقط قرآن را می شناسیم و از قرآن شبهات را ثابت کنید. آنها روایات را قبول ندارند.

*ما منبری ها هم باید به هوش باشیم.

*زیارت از زبان خدا در قرآن در سوره توبه آیه 84 آمده است. این آیه را تابلو کنید و در قلبتان حک کنید. در این آیه آمده است که یا رسول الله نماز میت بر بدن اینها نخوان و بر سر قبر اینها هم نروید به سه دلیل که 1_ اینها کافر به خدا هستند. 2_ تو را هم قبول ندارند.3_ فاسق هستند.

*روایات فراوانی در مورد زیارت داریم. پیغمبر می فرمایند هر کسی من را زیارت کند در روز قیامت آن را شفاعت می کنم.

*هر قدمی که بر می دارید، هر عرقی که زائر به خاطر زیارت اباعبدالله الحسین می ریزد فرشته ای درست می شود تا در روز قیامت فرشته برای زائر طلب غفران می کند.

*شاعر می گوید: دور حرم دویده ام/ صفا و مروه دیده ام/ هیچ کجا برای من/ کرب و بلا نمی شود. و این اشعار را زمانی درک می کنیم که به پابوس ایشان برویم.

*پیامبر می فرماید که هر کسی که در هر کجا بر من سلام بدهد سلام را به من می رسانند.

*اما اگر کسی نمی تواند به این اماکن زیارتی برود امام صادق(ع) می فرمایند یکی از ما را زیارت کند انگار که پیامبر اکرم را زیارت کرده است.

*هر کسی لیاقت زیارت آقا اباعبدالله را ندارد. یعنی کسی به زیارت آقا اباعبدالله می رود انتخاب می شود.در کربلا گره ها باز می شود.

*زیارت عاشورا یک زیارت قدسی است. باید تفسیر زیارت عاشورا را بخوانیم.که وهابیت با این زیارت بسیار مخالف است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین