عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
ستاد عمره دانشگاهيان در اطلاعيه اي با توجه به نزديكي زمان كاروان بندي عمره دانشگاهيان، توجه به نكاتي درباره مدارك را ضروري دانست.

عقیق:ستاد عمره دانشگاهيان در اطلاعيه اي با توجه به نزديكي زمان كاروان بندي عمره دانشگاهيان، توجه به نكات زير درباره مدارك ضروري است:
۱. فقط افرادي در كاروان عمره دانشگاهيان قرار مي‌گيرند كه علاوه بر تكميل بودن موجودي تا سقف مبالغ اعلام شده، مدارك آنها نيز كامل باشد. مسئوليت قرار نگرفتن در كاروان به دليل عدم تكميل موجودي و نقص مدارك بر عهده زائر مي‌باشد.
۲. در تكميل مدارك دقت فرمائيد. مواردي مثل، عكس مشابه گذرنامه و تاريخ اعتبار گذرنامه از جمله مواردي است كه در صورتي كه رعايت نشود در زمان اعزام و صدور ويزا براي زائر مشكل ايجاد كرده و حتي باعث از دست دادن سفر خواهد شد. مواردي مشابه در سال‌هاي اخير به همين دليل از سفر بازماندند. در صورتي كه مدارك خود را با گذرنامه با اعتبار كم يا عكس عدم تشابه با عكس گذرنامه به رابط دانشگاه تحويل داده ايد؛ سريعا نسبت به رفع نقص مدرك اقدام نمائيد.
۳. در گواهي تائيديه اشتغال به تحصيل، داشتن مهر و امضاي دانشگاه‌ها ضروري است. در صورتي كه گواهي اشتغال به تحصيل در فرم مخصوص خود دانشگاه تكميل شده باشد، به شرط داشتن مهر و امضا مانعي ندارد.
۴. در صورتي كه مشخصات لاتين گذرنامه خود را در قسمت مربوطه در سايت وارد نكرده ايد مشكلي نيست و اين كار توسط مدير كاروان صورت خواهد پذيرفت.
۵. حتما در بازه زماني ۵ الي ۱۰ بهمن وارد سامانه ثبت نام در سايت شده و ضمن كنترل ميزان موجودي از تائيد يا عدم تائيد مدارك كه به رنگ قرمز مشخص هستند؛ آگاهي يابيد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین