عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
پژوهش حیات طیبه با محوریت نقش کانون های مساجد در پیشبرد فرهنگ سازی و تحقق سبک زندگی اسلامی به همت دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

عقیق: محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی از اعلام فراخوان طرح پژوهش حیات طیبه خبر داد و به خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: این طرح با محوریت نقش کانون های مساجد در پیشبرد فرهنگ سازی و تحقق سبک زندگی اسلامی، نقش مسجد در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نقش ولایت پذیری در خانواده قرآنی به همت دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

وی ادامه داد: ارائه راهکارهای افزایش کار اجتماعی، ارائه راهکارهای افزایش حقوق متقابل اجتماعی، ارائه راهکارهای کاهش خرافات و بدعتها در مناسبت های مذهبی، بررسی نقش حجاب در جامعه و ارائه راهکارهای کاهش بد حجابی، بررسی علل و عوامل طلاق و ارائه راهکارهای کاهش آن در جامعه و بررسی راههای بهره گیری از ظرفیتهای موجود به منظور افزایش سرانه مطالعه در جامعه از اهداف دیگر برپایی این برنامه است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر این که مقالات ارسالی باید متناسب با محورها و موضوعات پیشنهادی باشد، توضیح داد: نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تحقق شعار حماسه اقتصادی بویژه بررسی و ارائه راهکارهای کاهش تجملات و اسراف و تبذیر در جامعه از بخش های ویژه این پژوهش است.

عبداللهی گفت: علاقه مندان به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند درباره موضوعات فوق الذکر مقالات خود را تا تاریخ سی ام بهمن به نشانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی واقع در مشهد، میدان صاحب الزمان (عج)، خیابان صاحب الزمان (عج) ۱۴، مجتمع فرهنگی صاحب الزمان (عج)، طبقه سوم ارسال کنند.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین