عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰
تولید انیمیشن سینمایی تلویزیونی «آخرین فرستاده» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند با موضوع داستان زندگی پیامبر از زبان سلمان فارسی در حال انجام است و تا اواسط سال 92 آماده نمایش می‌شود.
عقیق: داریوش دالوند‌ درباره تولید انیمیشن و مطالعات این پروژه و روند تولید آن گفت: ‌تولید انیمیشن سینمایی تلویزیونی «آخرین فرستاده» داستان زندگی پیامبر اسلام(ص) است که از زبان سلمان فارسی صحابی ایرانی رسول اکرم(ص) برای پسربچه‌ای از اهالی شهر مداین - جایی که ‌سلمان به عنوان حاکم آن شناخته می‌شود - روایت می‌شود.

وی درباره تاریخ مطالعات و تحقیقات این پروژه گفت: تاریخ شروع فاز مطالعات و پژوهش و تهیه فیلمنامه مهرماه 1385 بود که بر مبنای زندگی پربرکت حضرت رسول اکرم (ص) آماده می‌شود. ‌تکنیک اجرای آن سه‌بعدی کامپیوتری است که 500 دقیقه برای ساخت سریال و 120 دقیقه برای ساخت فیلم سینمایی در نظر گرفته شده است.
 
وی در ادامه گفت: تاریخ شروع تولید فروردین‌ماه 1387 بود، بیش از 70 لوکیشن که با کیفیتی در حد رئال است، برای کار بازسازی شده‌ و‌ بیش از 170 کاراکتر دارای مشخصات معرفه و دیالوگ هستند و با چهره‌هایی در حد انسان واقعی پردازش شده‌اند. تلاش می‌کنیم این انیمیشن پایان شهریورماه 92 آماده نمایش شود.

بنابراین گزارش، نویسنده متن اولیه کوروش برزگر و بازنویسی و نگارش آن توسط حجت الاسلام و المسلمین مظفر سالاری انجام شد و ‌مشاورین تاریخی _ معارفی پروژه برعهده حجت الاسلام و المسلمین فکور و حجت الاسلام و المسلمین دانشمند سپرده شد.


«آخرین فرستاده» در شرکت آریا صنعت تخیل (آریا انیمیشن) در شهر بروجرد (پایتخت انیمیشن ایران) تهیه و تولید می‌شود.


منبع: فرهنگ نیوز

کدخبرنگار: 211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین