عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
دبیرخانه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز اعلام کرد که علاقه مندان تا 20 اسفند می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

عقیق: سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز برای گروه سنی 13 سال به بالا در نظر گرفته شده و آثار ارسال شده در دو مرحله مقدماتی و نهایی انتخاب خواهد شد.

بر اساس این گزارش موضوع ها و قالب های پیشنهادی این مسابقه شامل شیوه های رونق دادن بیشتر به نمازهای جمعه و جماعت، آسیب شناسی وضعیت نماز در جامعه، راهکارهای ایجاد حضور قلب در نماز، کارکردهای مسجد نمونه و موفق و نقش نماز در مقابله با جنگ نرم و بررسی تحلیلی آیات و روایات نماز است.

نماز پیامبر(ص) و ائمه، نماز اوّل وقت، اسرار و چرائی نماز، نماز در ادیان، آثار و برکات نماز، احکام نماز، تحقیق در مورد نمازهای مستحبی، شیوه های دعوت به نماز و داستان های نماز از دیگر موضوع های پیشنهادی برای این مسابقه است.

همچنین شرکت کنندگان می توانند مقالات، اشعار نماز، آلبوم تصاویر نماز، آموزش عملی نماز و خاطرات نماز را در این مسابقه شرکت دهند.

به نفرات برتر این مسابقه 20 کمک هزینه سفر به عمره، 20 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 50 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و صدها جایزه دیگر اهدا خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.namaz.ir مراجعه کنند.

مراسم اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز نیمه اول اردیبهشت سال 93 برگزار خواهد شد.

 منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین