عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۹
درشهادت امام رضا(ع)؛
دسته عزاداری خادمان کریمه اهل بیت(س) همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام برای عرض تسلیت به حضرت فاطمه معصومه (س) به سمت حرم مطهر حرکت می‌کند.
عقیق: در سالروز شهادت جانگداز ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه‌السلام،‌ بر اساس سنت هر ساله، دسته عزاداری خادمان کریمه اهل بیت از مسجد امام حسن عسگری(ع) تا بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) به عزاداری می‌پردازد.

در مناسبت‌هایی از جمله سالروز شهادت ائمه معصوم،‌ امام موسی کاظم، امام رضا و جوادالأئمه علیهم‌السلام و وفات حضرت معصومه(س) آیین پیاده‌روی خادمان کریمه اهل بیت (س) به سمت حرم مطهر برگزار می‌شود.

حرکت دسته عزاداری و سوگواری خادمان کریمه اهل بیت ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه دوازدهم دی‌ماه جاری،‌ همزمان با سالروز شهادت عالم آل محمد(ص) از مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه می‌یابد.

عموم مردم و دلسوزان اهل بیت علیهم‌السلام نیز در این دسته عزاداری، خادمان را همراهی می‌کنند و در پایان مراسم نیز خادمان با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خطبه‌خوانی و سوگواری می‌پردازند و سالروز شهادت برادر بزرگوارشان را به محضر این بانو تسلیت می‌گویند.


منبع:ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین