عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹
پلیس انگلیس خشونت های ضد اسلامی را در این کشور در سال جاری بیش از 500 مورد اعلام کرد ، این درحالی است که نیروهای امنیتی انگلیس بسیاری از این جنایات نژاد پرستانه را در آمار های خود ثبت نکرده اند.

عقیق: بر اساس آمار های پلیس انگلیس، جنایات ناشی از تنفر علیه مسلمانان در سال جاری در این کشور با افزایش رو به رشدی مواجه بوده است.

پلیس انگلیس خشونت های ضد اسلامی را در این کشور در سال جاری بیش از 500 مورد اعلام کرد، این درحالی است که نیروهای امنیتی انگلیس بسیاری از این جنایات نژاد پرستانه را در آمار های خود ثبت نکرده اند.

گروهی به نام «تل ماما «(Tell Mama) که حوادث ضد مسلمانان را رصد می کند، اعلام کرد که از ماه آوریل(فروردین) تاکنون با 840 مورد اسلام ستیزی سروکار داشته و ممکن است تا پایان ماه مارس(اسفند) به 1000 مورد افزایش یابد. این آمار مقایسه ای است از 582 مورد خشونت ضد اسلامی که این مرکز از مارس 2012 تا مارس 2013 با آن سروکار داشته است.

"
فیاض موجهال"، مدیر این این گروه گفت: گروه های راست گرا، بویژه گروه EDL، از اینترنت و سایت های اجتماعی برای گسترش این جنایات علیه مسلمانان فعالیت های چشم گیری می کنند.

موجهال اظهار داشت: موانع سخت تری باید برای پیشگیری از چنین جنایاتی وضع شود و در حال حاضر رصد سایت های اجتماعی که اقدامات اسلام ستیزی فعالی دارند، بسیار ضعیف است.

وی افزود: مثلا چند وقت پیش سر یک خوک به مسجدی انداخته شد و مقصر این حادثه تبرئه شد در حالی که وقتی یک مسجد را مورد هدف قرار می گیرد، به مثابه هدف قرار دادن کل جامعه مسلمانان است.

در همین راستا گروه تل ماما از پلیس خواست تا مراقبت های خود را از اقدامات ضد اسلامی بیشتر کند. وی همچنین خواستار آموزش نیروهای پلیس در خصوص اسلام ستیزی و برخورد مناسب با آن شد.


منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین