عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
مسوول ستاد بازسازي عتبات استان بوشهر گفت:كاربازسازي ضريح خيمه گاه حضرت ابوالفضل (ع) به خوبي وطبق برنامه زمان بندي به پيش مي رود ودر فروردين ماه سال آينده آماده انتقال ونصب در كربلاي معلي خواهد شد.

عقیق:عبدالرضا مطاف در جمع ۴۰۰ نفر از زائرين و مسوولان شهرستان دشتي در كنارخيمه گاه در دست ساخت حضرت ابوالفضل (ع) در بوشهر افزود: همراهي ومشاركت مردم مومن وعاشق به اهل بيت براي ساخت خيمه گاه حضرت ابوالفضل (ع) بسيار خوب ودرحد انتظار بوده است.

وي اظهارداشت: تاكنون بيش از دو كيلو طلا براي ساخت تاج وچند كيلو نقره براي ضريح خيمه گاه حضرت ابوالفضل استفاده شده است.

امام جمعه خورموج نيز گفت: محبت اهل بيت در دل مومنين و عاشقان هيچ وقت خاموش شدني نيست ورابطه دين مومنين و اهل بيت به خصوص امام حسين(ع) قابل تبيين نيست.

حجت الاسلام عبدالحسين مصلح با اشاره به اينكه براي ساخت ضريح خيمه گاه حضرت ابوالفضل(ع) انسان‌هاي مومن با عشق و علاقه فراوان وقت مي‌گذارند افزود: هر روز مردم و مشتاقان زيادي براي زيارت به اين مكان مقدس مشرف مي‌شوند و ضمن زيارت در جريان بازسازي آن قرار مي‌گيرند.

وي يادآورشد: همه اين كارها ماندگار و جز باقيات صالحات است محبت با اهل بيت كار ساز است و كسي كه با محبت پيغمبر از دنيا برود در حالي از دنيا مي‌رود كه آمرزيده شده است.

مصلح ادامه داد: با وجود همه انفجارهاي ترويستي كه اتفاق مي‌افتد ولي با شور و عشق فراوان مردم با پياده روي در عزاداري روز اربعين شركت مي‌كنند كه اين نشان از عشق و علاقه مردم به اهل بيت است.

امام جمعه خورموج اضافه كرد: اين راه خاموش شدني نيست سرمايه بزرگ و كلاني در اختيار اسلام است كه بايد از آن بهره برد و دشمن هم بدنبال خاموش كردن آن است. 

فرماندار شهرستان دشتي نيز گفت: خداي بزرگ را شاكر و سپاسگزاريم كه بر مردم استان ولايت مدار بوشهر منت گذاشت و با توفيق احداث ضريح خيمه گاه تاريخ درخشان بوشهر را متبرك كرد.

سيد علي هاشمي افزود: مردم فهيم شهرستان دشتي آمده اند تا وفاداري خود را به آرمانهاي بلند شهداي كربلا اعلام كنند و با ابراز ارادت و توسل به ضريح خيمه گاه درخواست توفيق خدمت صادقانه كنيم.

منبع:ایرنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین