عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
عزاداری دهه دوم صفر در حسینیه فاطمه الزهرا با مداحی حاج سعید حدادیان
هرسال می آیند درباره امام حسین(ع) تئوری های نو را مطرح می کنند. من از شما می پرسم، مگر جایگاه امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) عوض شده است؟ مگر فلسفه عاشورا تغییر کرده است؟

 گزارش تصویری عزاداری در حسینیه فاطمه الزهرا

صوت مداحی حاج سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان

عقیق: مراسم عزاداری در دهه دوم صفر در حسینیه فاطمه الزهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام عبدالحمید شهاب و مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان برگزار شد.

نکته هایی از سخنرانی حجت الاسلام شهاب را بخوانید؛ 

-باید توجه داشته باشیم که ولایت آدم را به خدا می رساند. تاخیر درباره اینکه به طرف ولایت بروم یا نروم، هلاکت می آورد.

-صحبت سر این است که تاخیر در ولایت پذیری، مرگ نیست؛ هلاکت است به طوری که هیچ چیز ازش باقی نمی ماند. یعنی در آن دنیا هم که بروی مسخ شده می روی. در آن زمان نه در صورت انسانی و نه در صورت حیوان قرار داری. یک موجود پوچ، پوچ ، پوچ و خالی هستی.

-یک به اصطلاح کارشناس یک چیزی را مطرح می کند و فکر می کند چه خبر است. در دانشگاه درس خوانده فکر می کند چه کار کرده است و صحبت هایی می کند که اصلا سندیت ندارد و به پشتوانه آن تحصیل هر حرفی را می زند. اینجا باید بگویم اگر می خواهی علم و دانشگاه رفتن را به رخ بکشی، بیا اینجا ما هم درس خوانده ایم. با سند با شما گفت و گو می کنیم که بروید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید.

-هرسال می آیند درباره امام حسین(ع)تئوری های نو را مطرح می کنند. من از شما می پرسم، مگر جایگاه امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) عوض شده است؟ مگر فلسفه عاشورا تغییر کرده است؟

-14قرن قبل امام صادق(ع) فرمودند که ولایت ما ولایت الله است.

-حب الحسین(ع) کوتاه ترین راهی است که انسان را به خدا می رساند.

-بله ما دیوانه اهل بیت(ع) پیامبر هستیم. آنهایی که نمی فهمند، نمی دانند که این محبت به اهل بیت(ع) انسان را به کجا می برد؟


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین