عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
در گفت و گو با مینو اصلانی عنوان شد؛
رئیس بسیج زنان کشور با بیان اینکه تبین جایگاه حضرت رقیه(س) برای نونهالان در تحقق تمدن عظیم اسلامی مؤثر است، گفت: در نظر داریم که همایش سه‌ساله‌های حسینی را از سال آینده همانند مراسم شیرخوارگان حسینی به صورت جهانی برگزار کنیم.

عقیق: مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور در حاشیه همایش سه‌ساله‌های حسینی با بیان اینکه الگوسازی برای نونهالان به تأسی از حضرت رقیه(س) آینده آن‌ها را تضمین می‌کند، ابراز داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی منجر به آشنا شدن کودکان با فرهنگ عاشورا می‌شود که حضور بیش از 15 هزار نونهالان و سه سالگان خود گواهی برای آینده روشن جامعه اسلامی است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگ عاشورا در مهدکودک و پیش‌دبستانی‌ها،‌ افزود: در نظر داریم درک روشن و کودکانه‌ای از عاشورا را برای نونهالان حسینی ترسیم کنیم تا آخرین لحظات حیات مادیشان این تصویر زیبا سازنده و هدایت‌گر باشد، زیرا که قرار است در آینده تمدن عظیم اسلامی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: به همین منظور در نظر داریم که همایش سه‌ساله‌های حسینی را از سال آینده همانند مراسم شیرخوارگان حسینی به صورت جهانی برگزار کنیم که نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان فرهنگی است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین