عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
مدیر فرهنگی حسینیه اعظم زنجان خبر داد
مدیر فرهنگی حسینیه اعظم زنجان از حضور «نزار القطری» در زنجان خبر داد.

عقیق: مصطفی رهروی امروز در زنجان اظهار داشت: هفته فرهنگی کربلا با عنوان هوای حرم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه توسط عوامل اجرایی آستان قدس حسینی برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود، افزود: هفته فرهنگی کربلا در سال‌های گذشته در شهر اهواز برگزار شده و امسال برای بار دوم در ایران و شهر زنجان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی حسینیه اعظم زنجان به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و بیان داشت: نمایشگاهی به مدت 6 روز، مراسم شب دعا، زیارت عاشورا، مراسم افتتاحیه و اختتامیه و مراسم سوگواری از برنامه‌های این هفته فرهنگی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی کربلا در زنجان با حضور مداحان نزار القطری و سید یوسف شبیری خواهد بود.

رهروی به اجرای برنامه توسط قاریان قرآن اشاره و اضافه کرد: یک مداح از ایران و یک مداح از حرم قدس حسینی و همچنین قاریان بین‌المللی و حسینیه اعظم در این برنامه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی برگزاری نمایشگاه عکس از حرم قدس حسینی و نمایشگاه جرایم علیه شیعیان را از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته دانست.

مدیر فرهنگی حسینیه اعظم زنجان همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی کودکان و نوجوانان و مسابقه حفظ و تلاوت قرآن در هفته فرهنگی کربلا در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین