عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
مسابقه «سفینة النجاة» با هدف توانمندی مخاطبان در حوزه پاسخگویی به شبهات زیارت عاشورا در دو گروه سنی برگزار می‌شود.

عقیق: مسابقه بزرگ «سفینة النجاة» پیرامون زیارت عاشورا همراه با پاسخگویی به شبهات به همت کانون فرهنگی قرآنی هیئت مکتب الرضا(ع) و کانون فرهنگی قرآنی صادق آل محمد(ص) برگزار می‌شود.

این مسابقه در دو گروه سنی، زیر 13 سال با محوریت حفظ متن زیارت عاشورا و بالای 13سال با محتوای حفظ متن و ترجمه زیارت عاشورا و مباحث لوح فشرده برگزار می‌شود، در لوح فشرده حجت‌الاسلام  ابوالفضل جعفری‌پور کارشناس دینی پیرامون شبهات زیارت عاشورا پاسخ می‌دهد.

سؤالات مسابقه سراسری «سفینة النجاة» به صورت چهارگزینه‌ای از متن و ترجمه کتابچه همراه و مباحث مطرح شده در لوح فشرده است، همچنین جوایز این مسابقه شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، پلاک طلا، کارت هدیه و ده‌ها جوایز ارزنده دیگر است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این مسابقه می‌توانند از تاریخ 9 تا 15 آذر مـاه جاری نام و نام خانوادگی و سال تولد خود را به سامانه پیامک 10000003675222 ارسال کنند، زمان و مکان برگزاری مسابقه روز جمعه 22 آذرماه جاری ساعت 9 صبح خواهد بود که مکان برگزاری مسابقه متعاقباً از طریق پیامک به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه پیامک 10000003675222، سایت www.kfsam.ir، ایمیل safine.najat@chmail.ir مراجعه و یا شماره تماس 09130115130 (از ساعت 16 تا 20) تماس حاصل کنند.


منبع: فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین