عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۹۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶
بازیگر نقش همسر خولی در سریال مختارنامه گفت: صحنه‌ جوشیدن خون از زمین در سریال مختارنامه که ناشی از قطرات خون امام حسین(ع) بود، مرا از خود بی‌خود کرد.
عقیق: آهو خردمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص حس و حال خود و یادآوری صحنه به یادماندنی جوشیدن خون از زمین در سریال مختارنامه گفت: هشت سال است که از بازی در سریال مختارنامه می‌گذرد اما بازی خود را در صحنه‌ جوشیدن خون از زمین را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم چرا که آن صحنه مرا از خود بی خود کرد.

وی ادامه داد: در آن صحنه ما لوله‌هایی را در زیرزمین کار گذاشتیم تا خون بالا بزند و وقتی خون از کاشی‌های زمین بیرون زد حس و حال عجیبی داشتم و دیگر خودم نبودم، و همه چیز برآمده از احساسم بود.

بازیگر نقش همسر خولی در مختارنامه در خصوص کمتر ساخته شدن اثری با محوریت عاشورا همانند مختارنامه تصریح کرد: نمی دانم چرا امروز چنین فیلم‌هایی را نمی‌سازند اما به نظرم شرایط وضعیت مالی در تلویزیون از دلایل ساخته نشدن این چنین سریال‌ها است.

وی در خصوص ساخته نشد اثری با محوریت زنان در عاشورا خاطرنشان کرد: شاید آنقدر اطلاعاتی در دست نیست که بتوانیم با محوریت زنان در عاشورا فیلمی را بسازیم.


منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین