عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶
طی چند روز گذشته اتفاق افتاد،
نیروهای نظامی و امنیتی عراق در روزهای اخیر موفق شده‌اند یک طرح تروریستی برای انفجار حرم امامین عسکریین در سامرا را ناکام بگذارند.

خنثی سازی عملیات تروریستی علیه حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا

عقیق:فرمانده نیروی زمینی عراق از خنثی شدن یک طرح تروریستی علیه حرم امامین عسکریین در سامرا طی چند روز گذشته خبر داد.

 بنابر اعلام ارتشبد "علی غیدان" فرمانده نیروهای زمینی عراق نیروهای نظامی و امنیتی این کشور در روزهای اخیر موفق شده‌اند یک طرح تروریستی برای انفجار حرم امامین عسکریین در سامرا را ناکام بگذارند.

اگرچه وی به جزئیات بیشتری اشاره نکرده اما تاکید کرده است که نیروهای نظامی عراق عملیات خود را در منطقه الجزیره در منطقه محل اتصال مرزهای سوریه با داخل عراق متمرکز کرده‌اند.

نیروهای امنیتی عراق چند روز پیش نیز با اجرای عملیاتی گسترده ده مخفیگاه گروه تروریستی موسوم به داعش ـ دولت اسلامی عراق و شام ـ را در استان‌های صلاح الدین و نینوا، منهدم کردند

در این عملیات یک کارگاه ساخت بسته‌های انفجاری منهدم و یک انبار حاوی بمب‌های مغناطیسی و مقادیر زیادی ماده منفجره توقیف شد.  همچنین 176 عضو این گروه تروریستی به دست نیروهای امنیتی عراق بازداشت شدند.

گفتنی است بسیاری از دولتمردان عراق و نیز تحلیلگران و محافل سیاسی در کشورهای مختلف عربستان و ترکیه را در درپشت انفجارهای تروریستی اخیر در شهرهای عراق می دانند.


منبع: ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین