عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
مدير امور رسانه و اطلاع‌رساني آستان مقدس قم از برگزاري دوره كوتاه‌مدت غديرشناسي با حضور اساتيد و فضلاي حوزه در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمي نسب، در گفتگويي با اشاره به برگزاري دوره غديرشناسي گفت: در اين دوره كه با حضور خواهران و برادران برگزار مي‌شود، محورهايي چون تاريخ‌شناسي، معرفت‌شناسي، دشمن‌شناسي، پي‌آمد‌شناسي و پرسش و پاسخ مورد بحث قرار مي‌گيرد.

وي افزود: غديرشناسي، غدير در قرآن، غدير در نگاه معصومين (ع)، توحيد و معاد در خطبه نبي اكرم (ص)، غدير در منابع غير شيعه، بررسي محتوايي خطبه غديريه رسول اكرم (ص)، معارضان غدير در صدر اسلام، معارضان غدير در عصر حاضر، بركات و آداب غدير و پاسخگويي به شبهات غدير، ريز موضوعان اين دوره است.

فاطمي‌نسب با اشاره به حضور اساتيد و فضلاي حوزه در اين دوره اظهار داشت: آيات و حجج الاسلام و المسلمين پيشوايي، محمد جعفر طبسي، حيدري‌فر، اراكي، علي‌اصغر رضواني، سليماني و محمد محسن طبسي و الويري از اساتيد اين دوره هستند.

وي افزود: اين دوره از ۱۵ مهر ماه الي اول آبان‌ماه سال جاري همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار مي‌شود.

وي در پايان با بيان اينكه به كساني كه به صورت منظم در اين دوره شركت مي‌كنند و در آزمون پاياني نمره قبولي كسب كنند، گواهي پايان دوره اعطا مي‌شود، تصريح كرد: علاقه‌مندان به شركت در اين دوره كوتاه‌مدت براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي ۳۷۱۷۵۵۳۰ (ويژه برادران) و ۳۷۱۷۵۴۱۰ (ويژه خواهران) تماس بگيرند.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین