عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
درحرم حضرت عبد‌العظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود:
آیین اختتامیه بیست‌ویکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن سه‌شنبه ۹ مهر‌ماه ۹۲ در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبد‌العظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.
عقیق: آیین اختتامیه بیست‌ویکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن سه‌شنبه 9 مهر‌ماه 1392 در تالار «شیخ صدوق» حرم حضرت «عبد‌العظیم حسنی(ع)» و با حضور حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» استاد قرآن کریم برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش این برنامه به منظور تجلیل از دانش‌آموزان شهر تهران و نواحی 1 و 2 شهرری که در دور گذشته مسابقات درس‌هایی از قرآن شرکت کرده‌اند برگزار خواهد شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی حجت‌الاسلام «محمد موحدی‌نژاد»، مدیر مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی به ارائه گزارشی از عملکرد مؤسسه می‌پردازد.

در بخش دوم این برنامه یکی از مسئولان آموزش و پرورش به همراه «سیدمحمدهادی ایازی»، معاون امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران دقایقی را برای حاضران به ایراد سخن می‌پردازند، همچنین پس از سخنرانی ضبط برنامه درس‌هایی از قرآن آغاز می‌شود.

در بخش سوم این برنامه جوایز دانش‌آموزان اعطاء و پس از برگزاری نماز جماعت شرکت‌کنندگان به زیارت حضرت «عبدالعظیم حسنی(ع)» می‌روند.

مؤسسه ترویج فعالیت‌های قرآنی سال 1371 توسط جمعی از فرهنگیان با هدف آشنایی نسل جوان با معارف قرآن فعالیت خود را زیر نظر حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» آغاز کرده، و در سال 1380 به ثبت رسیده است.

منبع: فارس
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین