عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
حاج حسین سازور:
آن روزی که امام امت، آن پیر صاحب هنر در مجاهدت فرمود: «شهادت هنر مردان خداست» این هنرِ خدایی محصور در جمهوری اسلامی بود. اما هنر شهادت، امروز هنرمندانی بسیار در امت اسلامی به وجود آورده است.

عقیق: حاج حسین سازور مداح اهل بیت (ع) در پی شهادت یحیی سنوار رهبر حماس، یادداشتی را در اختیار عقیق قرار داده است که در ادامه می خوانید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

آن روزی که امام امت، آن پیر صاحب هنر در مجاهدت فرمود: «شهادت هنر مردان خداست» این هنرِ خدایی محصور در جمهوری اسلامی بود.

اما هنر شهادت، امروز هنرمندانی بسیار در امت اسلامی به وجود آورده است.

امروز هنر شهادت در مردانی تبلور یافته که به الگوهای حقیقی در مبارزه و جهاد در راه خدا، تجلی نموده‌اند.

دیروز مردان جبهه دفاع مقدس و به دنبال آن شیر مردان مدافع حرم و امروز و در دهه حاضر قاسم سلیمانی‌ها، شهید خدمت؛ آیت‌الله رئیسی، شهید اسماعیل هنیه، مرد مقتدر و بی نظیر حزب‌الله؛ شهید سیدحسن نصرالله و شهید اخیر یحیی سنوار، هنرمندان راه نورانی جهاد و مبارزه بوده‌اند که هنر شهادت را با نقاشی خون خود ترسیم و ترویج نموده‌اند.

فرماندهان دشمن در سنگرهای زیرزمینی و کیلومترها دورتر از خط نبرد، نیروهای بزدل خود را به قتلگاه مبارزان می‌فرستند، اما در جبهه حق، فرماندهان شجاع، خود در ابتدایی ترین خط نبرد و رو در رو با دشمن نبرد می‌کنند.

شهید یحیی سنوار، امروز هنرمندانه تمام بافته‌های تبلیغی دشمن را نقش بر آب کرد و با چگونگی شهادت خود، سران کفر و فرماندهان بی هنرشان را شگفت زده نمود.

صهیونیست‌های خبیث که تنها هنرشان قتل عام کودکان شیرخوار، زنان و مردان بی پناه و بی سلاح غزه است، با شهادت شجاعانه یحیی سنوار، بیش از پیش به حقارت و پستی خود پی بردند و چاره‌ای جز انتشار فیلم شهادت قهرمانانه این مجاهد بزرگ نداشتند.

بی شک و بدون تردید، این مجاهدان فی سبیل الله، الگوهای دروغین دنیای کفر را که بدلکاران نمایشی‌ بیش نیستند، از صفحه هستی محو نموده و تا همیشه تاریخ اسطوره‌های حقیقی و جاودانه باقی خواهند ماند.

گوارایتان باد ای مجاهدان دلیر جبهه مقاومت که شهادت برای شما آغوش گشوده که به الله قسم، راه و مسیر شهادت همواره نورانی و هرگز خاموش ناشدنی است.

ننگ و نفرین بر حکام بی غیرت منطقه، که برای دو روز عیش و عشرت، در کاخ‌های متعفن خود خزیده‌اند و تماشاگر کشتار و نسل‌کشی مسلمانان و نظاره‌گر جنایات صهیونیست‌های وحشی هستند و حتی جرأت و جسارت یک اخم بر این ظالمین سفاک را ندارند.

دیری نخواهد پائید که منتقم آل محمد (ص) با ظهور و قیام خود، از ظالمان و تابعین آنان انتقام گرفته و کاخ‌های رنگین شده با خون مستضعفان را بر سر حکام آنان ویران نماید.

«إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم»

یا رب آل محمد (ص) ، اشف صدر آل محمد (ص) ، بظهور الحجة (عج)

یاعلی (ع)

جمعه ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ ؛ طلیعه ایام فاطمیه (س)

موج‌الحسین (ع)

روضه‌خوان آل الله (ع) ؛ عبدالحسین سازور


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین