عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم|
حاج محسن عرب خالقی مداح اهل‌بیت با محوریت هیأت الزهرا تهران، پویش خرید شیرخشک برای نوزادان لبنان راه‌اندازی کرد.

عقیق: حاج محسن عرب خالقی مداح اهل‌بیت و نوحه‌سرا که این روزها برای کمک به مردم آواره شده منطقه ضاحیه، به لبنان رفته است، با کمک هیأت الزهرا تهران پویشی برای کمک به کودکان لبنانی راه‌اندازی کرد.

آنها در پویش خود با یادآوری بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند، این پویش را طراحی کردند تا مردم با نیت و نذر حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام، برای خرید و توزیع شیرخشک برای شیرخوارگان شیعه و آواره لبنانی اقدام کنند.

تعداد بازدید : 4

عرب خالقی درباره این پویش گفت: به دنبال تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، بیش از ۵۰ هزار شیرخواره به همراه خانواده‌های خود آواره شدند و این روزها از گرسنگی رنج می‌برند.

وی افزود: بررسی‌های میدانی در این زمینه داشتیم و مشخص شد که کمترین کار برای آنها، کمک به تهیه شیرخشک برای این نوزادان است. برای همین پویش نذر حضرت علی‌اصغر راه‌اندازی کردیم.

 

بعد از این فراخوان هیأتی‌ها، کمک‌های مردمی در این پویش انجام شد و بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی مردم برای خرید شیرخشک کمک‌رسانی شد.

عرب خالقی گفت: باتوجه‌به شرایط جنگی لبنان، در چند مرحله خرید شیرخشک انجام می‌شود. در مرحله نخست ۳ هزار شیرخشک خریداری شد و میان خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

تعداد بازدید : 3

مردم و خیرین برای کمک و مشارکت در این پویش می‌توانند کمک‌های خود را به حساب هیأت الزهرا(س) نزد بانک ملی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۸۷۵۹۳۸ یا شماره حساب ۰۲۳۳۰۳۹۰۷۷۰۰۱ یا شماره شباIR۵۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۳۳۰۳۹۰۷۷۰۰۱ واریز کنند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین