عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
آیت‌الله اراکی در اجتماع حوزوی حمایت از مقاومت:
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، تحولات اخیر در منطقه را مرحله‌ای از آزمون سخت امت اسلام برشمرد و بر حضور در صحنه عمل تاکید کرد.

عقیق: تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم لبنان صبح امروز ـ چهارشنبه 4 مهرماه 1403 ـ در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه برگزار شد، حاضران حمایت خود را از جبهه مقاومت به‌ویژه حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین اعلام کردند.

در این مراسم آیت‌الله اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن محکوم کردن جنایات بی‌امان رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان، پیروزی قطعی را از آن جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: حیات رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک می‌شود. رژیم خونخوار صهیونیستی به هیچ معاهده و قانون بین‌المللی پایبند نیست. این رژیم تا ریشه‌کن نشود، منطقه روی آرامش به خود نخواهد دید.

آیت‌الله اراکی بهترین و مهمترین وسیله دفاعی را تهاجم خواند و تاکید کرد: باید تهاجم را آغاز کرد، باید ریشه کن کردن این غده سرطانی هدف جبهه مقاومت اسلامی باشد، باید همه جهان اسلام و امت غیور اسلامی به هر طریقی که ممکن است خود را در صف مقاومت قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ترور شهید اسماعیل هنیه در پایتخت جمهوری اسلامی، تجاوز آشکار به حریم ایران اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران بیشترین پشتیبانی را از جبهه مقاومت و ملت فلسطین کرده و مردم انتظار دارند ان‌شاءالله مرحله دوم عملیات وعده صادق اجرا شود و هرچه زودتر انتقام خون شهید اسماعیل هنیه گرفته شود. ما در انتظار پاسخ و ضربه محکم و بازدارنده‌تر به رژیم صهیونیستی هستیم تا شاکله این رژیم کودک‌کش را نابود کند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تاکید بر حمایت همه‌جانبه از مقاومت اظهار داشت: کمک به جبهه مقاومت و ملت مظلوم لبنان و فلسطین ضروری و تکلیف شرعی و انسانی است. آنها که نمی‌توانند در جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی حضور داشته باشند، باید با مال، قلم، زبان خود و از طریق رسانه از مقاومت حمایت کنند.

آیت‌الله اراکی با تاکید بر بسیج رسانه‌ای در نبرد همه‌جانبه علیه صهیونیسم تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها موظف هستند از مقاومت و مظلومان غزه و فلسطین حمایت کنند و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را برملا و اقدامات این رژیم منحوس را به همه جهان مخابره کنند.

آیت‌الله اراکی اعلام موضع از سوی دولت‌ها و ملت‌ها علیه اسرائیل را ضروری دانست و گفت: سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها و به ویژه آمریکای جنایتکار به عنوان حامی اصلی این رژیم، حرام است، باید اعلام موضع کرد و از مقاومت لبنان و فلسطین حمایت کرد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تحولات اخیر در منطقه را مرحله‌ای از آزمون سخت امت اسلام برشمرد و بر حضور در صحنه عمل تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اگر به مقاومت و مردم مظلوم لبنان و فلسطین کمک نکنیم مسئولیم ابراز داشت: باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم. باید با راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی به جبهه اسلامی مقاومت و مظلومان غزه و لبنان کمک کنیم و آنهایی که می‌توانند در این عرصه کمک کنند، واجب است که وارد میدان شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین