عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
با انتشار توئیتی صورت گرفت:
محمدحسین پویانفر در صفحه توئیترش به کارشکنی ها و سنگ اندازی های برخی مجموعه ها از جمله شهرداری اصفهان در مقابل فعالیت های فرهنگی هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان واکنش نشان داد.

عقیق:محمدحسین پویانفر در صفحه توئیترش به کارشکنی ها و سنگ اندازی های برخی مجموعه ها از جمله شهرداری اصفهان در مقابل فعالیت های فرهنگی هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان واکنش نشان داد.
این مداح اهل بیت (ع) نوشت:

«حضور هیئت فدائیان حسین علیه السلام در آستان مقدس شاه میر حمزه اصفهان و تلاش های برادرم آقا سید رضا نریمانی در این سال‌های اخیر موجب برکات زیاد و کار اثرگذار فرهنگی ‌و به وجود آمدن تشکیلات درست شده است.

متاسفانه عده‌ای مانند همیشه در برابر این تلاش‌ها نه تنها حمایت نمی‌کنند بلکه با سنگ‌اندازی موجب دل سردی سرمایه‌های فرهنگی می‌شوند و نتیجه آن ضربه خوردن به نسل جوان و مشتاق معارف اهل بیت است.

طبق معمول کار فرهنگی در اولویت آقایان مسئول نیست لاکن در عوض به دنبال دلجویی از سرمربی تیم ملی فوتبال هستند!

آقا سید رضا مثل همیشه محکم و استوار این پرچم را نگهدار، ما صاحب داریم و دلخوشیم به او و دلگرمی ما اوست.»

گفتنی است مشکلات ایجاد شده برای فعالیت هیئت فدائیان حسین (ع) اصفهان در امامزاده شاه میر حمزه(ع)، ین هیئت را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

هفته گذشته حاج سید رضا نریمانی در ویدئویی، اعتراض خود را به این کارشکنی ها نشان داد و از مسئولین خواست در مقابل این سنگ اندازی ها بایستند.(اینجا)

از هیئت ها و مداحان اهل بیت (ع) نیز انتظار می رود در مقابل تعطیلی یکی از مجموعه های فرهنگی شاخص و گذار کشور واکنش مناسبی از خود نشان دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین