عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
نزار القطری کنار کشتی نجات میدان آزادی:
مداح مشهور قطری با حضور در رویداد «محرم‌شهر» میدان آزادی تهران، گفت: چشم دشمنان، کور! اینجا در تهران، اربعین و کربلا برپا شده است و زنان و مردان که اکثرشان جوان هستند، به شوق اباعبدالله در کنار هم جمع شده‌اند.

عقیق:نزار القطری، مداح شیعه قطری معروف، یکی از مداحانی بود که در محرم شهر میدان آزادی به ذکر مصیبت امام حسین علیه السلام پرداخت.

این مداح برجسته در گفت‌وگویی با اشاره به فضای میدان آزادی در این شب‌ها گفت: برای اولین بار است که می‌بینیم زنان و مردان در کنار یکدیگر برای امام حسین علیه السلام عزاداری می‌کنند. چشم دشمنان کور! آن‌هایی که می‌گویند خانم‌ها همیشه در محدوداند، به میدان آزادی بیایند و ببینند که خواهر و برادر چگونه در کنار هم برای امام حسین عزاداری می‌کنند.

او ادامه داد: چشم دشمنان، کور! اینجا در تهران، اربعین و کربلا برپا شده است و همه به شوق اباعبدالله در کنار هم جمع شدند و صدای «حسین» گفتن‌شان بالاست.

او ضمن غلط خواندن تصاویر رسانه‌های غربی از دیدگاه‌های دینی نسل جوان در ایران تاکید کرد: من شنیده‌ بودم و هنوز هم از عده‌ای می‌شنوم که می‌گویند «امام حسین قدیمی شده و فقط پیرمردها و پیرزن‌ها برایش گریه می‌کنند!» به اینجا بیایید و جوانانی که در کنار این استیج عزاداری می‌کنند را ببینید.

قطری اضافه کرد: عمده افرادی که در کنار من هستند و برای سیدالشهدا گریه می‌کنند، جوانان ۲۰ تا ۳۰ ساله‌اند. این جوانان کسانی‌اند که می‌خواهند زلف‌شان را به حضرت علی اکبر علیه السلام گره بزنند، به حضرت قاسم متوسل می‌شوند و انشاءالله سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهند بود.

این مداح معروف گفت: جوانان ایرانی، متدین و عاشق امام حسین علیه‌السلام هستند.

فیلم سخنان شیرین نزار القطری را ببینید:

تعداد بازدید : 67

همچنین قطری برای حاضران در رویداد محرم‌شهر مداحی معروف و نوستالژیکش «أنا مظلوم حسین» را اجرا کرد که فیلم آن را نیز می‌بینید:

تعداد بازدید : 41

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین