عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
در شب شهادت حضرت رقیه(س):
در شب شـهادت حضرت رقیه(س)، خادم کریمه اهل بیت(س)، پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مداح اهل بیت(ع)حاج سید احمد شمس، ساعتی قبل دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

عقیق:در شب شـهادت حضرت رقیه سلام الله علیهما، خادم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه المعصومه سلام الله علیها، پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مداح اهل بیت علیهم السلام حاج سید احمد شمس، ساعتی قبل دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

غلامرضا فلاح مسوول کانون شاعران آیینی استان قم گفت: دیشب و در شب جمعه و شب زیارتی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، این مداح اهل بیت علیهم السلام در مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان به مداحی پرداخت و پس از پایان جلسه دچار حمله قلبی می شود.

وی افزود: این پیرغلام حسینی بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود و تلاش کادر درمان در این مدت بی‌نتیجه ماند و متاسفانه وی ساعت ۲۲ امشب به رحمت خدا رفتند.

مرحوم سید احمد شمس بیش از ۵۰ سال سابقه نوکری و مداحی را در دستگاه اهل بیت علیهم السلام داشت و از پایه گذاران دیدار سالانه مداحان اهل بیت (ع) با رهبر انقلاب در روز میلاد حضرت زهرا (س) و سالها مجری این دیدار بود.

این پیرغلام اهل بیت(ع) علاوه بر سالها مداحی و روضه خوانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ستاد اقامه نماز جمعه قم فعالیت داشت.

تعداد بازدید : 200

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین