عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
تیزر|
دبیرخانه نخستین سوگواره بین المللی سفینةالنجاة اعلام کرد که به درخواست هنرمندان، مهلت ارسال آثار به نخستین دوره این سوگواره، تا اربعین حسینی تمدید شد.

عقیق: دبیر خانه نخستین سوگواره بین المللی سفینةالنجاة اعلام کرد که به درخواست هنرمندان، مهلت ارسال آثار به نخستین دوره این سوگواره، تا بیستم ماه صفر اربعین حسینی تمدید شد.

پیش از این متقاضیان تا پایان امروز جمعه ۵ مردادماه مصادف با بیستم محرم‌الحرام فرصت داشتند تا آثار خود را ارسال کنند.

سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه توسط عده‌ای از ارادتمندان سیدالشهداء پشتیبانی می‌شود که در سال نخست به موضوع پیراهن سیدالشهداء می‌پردازد.این سوگواره دارای دو بخش اصلی است. مسوولیت بخش ادبی برعهده محمد رسولی است که دارای رشته‌های مختلف است.

حوزه شعر با سرگروهی محمود حبیبی کسبی، حوزه داستان و ناداستان با مسوولیت مهدی قزلی، حوزه هنر نمایشی با مسوولیت کوروش زارعی، حوزه موسیقی با مسوولیت سیدحسین متولیان، حوزه هنرهای تجسمی با مسوولیت مسعود نجابتی و حوزه نقاشی با مسوولین عبدالحمید قدیریان است.

بخش دوم هنرهای رسانه‌ای و پادکست است که مسوولیت آن برعهده حامد عسکری است.

مهلت ارسال آثار به سوگواره سفینةالنجاة تا اربعین تمدید شد

علاقه‌مندان باید آثار خود را در سامانه www.al-nejat.com ثبت کرده و از این طریق در سوگواره شرکت کنند.اختتامیه این سوگواره بناست ۲۸ ماه صفر مصادف با ۱۲ شهریور در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شود.

تعداد بازدید : 10
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین