عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
در حسینیه الزهرا(س) برگزار می شود:
جامعه قرآنی کشور برای شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت محفل قرآنی و بزرگداشت برگزار می‌کنند.

عقیق:اهانت به ساحت قرآن کریم در اروپا قلوب مسلمانان را در سراسر جهان به درد آورد و دفاع آیت‌الله رئیسی از ساحت قرآن در سازمان ملل مرهمی بود بر این زخم عمیق. این را رحیم قربانی سرپرست گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) و از خادمان قرآن کریم می‌گوید.حال اهالی قرآن به پاس خدمات شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ریاست جمهور و یاران شهیدش مجلس یادبود و بزرگداشتی با محوریت تلاوت قرآن کریم برگزار می‌کند.در این برنامه قاریان بین‌المللی و ممتازی چون احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا، هادی موحد امین و... تلاوت می‌کنند.

شهید آیت‌الله رئیسی در دوران کوتاه خدمتش در همه برنامه‌های قرآنی از جمله تجلیل از خادمان قرآن، مسابقات بین‌المللی قرآن و نمایشگاه قرآن حضور یافت و پای صحبت فعالان قرآنی کشور نشست. ایشان در روز‌هایی که در غرب به ساحت قرآن کریم بی‌احترامی شده بود در سازمان ملل با قرآنی در دست ظاهر شد و از حقانیت آیات الهی دفاع کرد.حضور صد درصدی آیت‌الله رئیسی در برنامه‌های قرآنی در دوران خدمتش دلیلی است که اهالی قرآن او را رئیس جمهور قرآنی خطاب کنند، این درحالی است که رئیس جمهور قبلی در 8 سال خدمتش تنها در دو دوره مسابقات بین‌المللی، سه دوره تجلیل از خادمان و سه دوره نمایشگاه قرآن حضور یافت یعنی حضور در حدود 30 درصد برنامه‌های قرآنی.
 
بزرگداشت جامعه قرآنی برای رئیس جمهور قرآنی
 
مرثیه‌سرایی، روضه‌خوانی و سخنرانی از دیگر آیتم‌های این برنامه است و گروه‌ هم‌آوایی و جمع‌خوانی محمد رسول‌الله(ص) هم برای حاضران برنامه اجرا می‌کند.فعالان قرآنی و علاقه‌مندان رئیس جمهور شهید می‌توانند روز چهارشنبه 9 خرداد از موعد نماز مغرب با حضور در حسینیه الزهرا(س) به نشانی بزرگراه شهید سلیمانی، روبروی مصلی، مجتمع امام خمینی(ره) در این محفل نورانی شرکت کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین