عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
حجت الاسلام برمایی:
محمد برمایی کارشناس مذهبی و مشاور خانواده گفت: مردم ما هر چقدر هم که از شرایط فعلی گلایه داشته باشند بین مسائل معیشتی و اقتصادی و مسائل امنیتی و ملی تفکیک قائل می‌شوند. خاک و هویت ملی خط قرمز آنهاست.

عقیق: محمد برمایی کارشناس مذهبی و مشاور خانواده در گفت‌وگویی درباره عملیات «وعده صادق» گفت: سال‌هاست که ما پرچم حمایت از مظلوم را بالا نگه داشته‌ایم. این عملیات حتی افرادی که با جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند را هم در معرض یک آزمایش الهی قرار داد.

بسیاری از افرادی که با نظام زاویه داشتند در ماجرای حمله اسرائيل به کنسولگری ایران از حمله تنبیهی وعده صادق حمایت کردند. مردم ما هر چقدر هم که از شرایط فعلی گلایه داشته باشند بین مسائل معیشتی و اقتصادی و مسائل امنیتی و ملی تفکیک قائل می‌شوند و خاک و هویت ملی خط قرمز آنهاست.

وی افزود: هرکس که خودش را یک ایرانی بداند فارغ از اینکه موافق یا مخالف نظام است حمله اسرائيل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم می‌کند. ما در چند سال اخیر التهابات زیادی را تجربه کردیم اما درباره عملیات وعده صادق غالب مردم واکنش منفی نداشتند. منظورم از مردم فقط قشر مذهبی جامعه نیست منظورم تمام افراد و اقشار ملت هستند.

نمی‌گویم اصلاً کسی مخالف نبود اما درصد مخالفان تنبیه شدن اسرائيل خیلی کم بود.برمایی بیان کرد: هیچ نیروی نظامی و هیچ حکومتی نمی‌تواند بدون پشتوانه و تأیید مردم عملیاتی با این شدت و قدرت علیه یک متخاصم انجام دهد. اسرائیل در بایکوت خبری قرار دارد و اجازه انتشار تصاویر و فیلم‌های خسارات وارد آمده را نمی‌دهد. سیلی که اسرائيل خورد صدایش بعداً بلند می‌شود. فارغ از کمیت و کیفیت عملیات وعده صادق همینکه بعد از ۵۰ سال چنین پاسخ شدیدی دریافت کرد واقعا تحسین‌ برانگیز است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین