عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
عکس|
هیأت الرضایی‌ها در دکور بیست و دومین اجتماع مدافعان حرم رجزخوانی کردند و نوشتند: «به زودی این اجتماع در مسجدالاقصی برگزار خواهد شد.»

عقیق:بیست و دومین اجتماع مدافعان حرم همزمان با سالروز شهادت امام علی علیه‌السلام به همت هیأت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن توسط قاری بین‌المللی کشورمان جعفر فردی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی کرد. مهدی رسولی، حجت بحرالعلومی، علی پورکاوه و عبدالرضا هلالی هم در این مراسم مرثیه‌خوانی کردند.

نکته قالب توجه در این مراسم، دکور بیست و دومین اجتماع مدافعان حرم بود که برگرفته از جمله‌ای عبری با این ترجمه بود؛ به زودی این اجتماع در مسجد الاقصی برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزار کننده این مراسم، رنگ زرد این دکور از دستمال زدی که امیرالمومین(ع) هنگام جنگ و مشکلات به سر می‌بست الهام گرفته شده بود.

هیأت الرضا به مسأله فلسطین به عنوان موضوعی مقطعی نگاه نمی‌کند و محرم سال گذشته که کمتر در رسانه‌ها خبری از ماجراهای غزه و فلسطین بود، در دکور هیأت عکسی از مسجد الاقصی قرار گرفت و نوشته شد: «راه قدس از کربلا می‌گذرد»روز قدس سال قبل هم در دکور هیأت، عکس آگهی تور زیارتی فلسطین قرار گرفت.

دکور هیأت الرضایی‌ها برای اجتماع مدافعان حرم؛ بزودی در مسجدالاقصی

دو سال قبل هم دکور این هیأت در روز قدس، تصویر لایو اینستاگرام رضا هلالی در مسجد الاقصی بود.

ما دکور رو رسانه می‌دونیم و براش برنامه داریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین