عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
عکس و فیلم|
۷ تن از مستشاران نظامی ایران، عصر روز گذشته بر اثر حمله هواپیماهای رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگریِ ایران در دمشق به شهادت رسیدند. این خبر با واکنش مداحان و منبری‌ها مواجه شد.

عقیق: روابط‌عمومیِ سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عصر امروز در حمله هواپیماهای رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگریِ ایران در دمشق، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاج‌رحیمی از افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه به نام‌های شهید امان‌اللهی، شهید جلالتی، شهید صداقت، شهید آقابابایی و شهید روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.

اعلام این خبر با واکنش مداحان و منبری‌ها مواجه شد و ضمن محکوم کردن این اقدام به تبیین جزییات آن پرداختند.

میثم مطیعی با هشتگ سردار زاهدی نوشت: «شهادت بده ای شهادت! «که بودیم»؟ غریبیم و با تو شناساندن ما...»

غلامحسین مردانی هم نوشت: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ. عروج ملکوتی شهید سید مهدی جلادتی از عزاداران حسینیه گودال قتلگاه امام حسین علیه السلام را به محضر امام عصر عج تبریک وتسلیت عرض می‌کنم.

همچنین فرزند حاج حسین سازور هم در فضای مجازی نوشت سید مهدی جلادتی از خادمان هیأت موج‌الحسین(ع) بوده است.

واکنش مداحان و منبری‌ها به شهادت نیروهای سپاه در سوریه

حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) نوشت: «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر…حال دلم خوب نیست»مسعود پیرایش هم نوشت: «‏چه سعادتی بزرگتر از این؟! در روز شهادت مولی الموحدین، با زبان روزه به دست اشقی الاشقیاء، به فیض شهادت برسی. سرلشگر شهید محمدرضا (علی )زاهدی.طوبی لک و حسن مآب»

واکنش مداحان و منبری‌ها به شهادت نیروهای سپاه در سوریه

مهدی سلحشور و مهدی ترکاشوند هم در فضای مجازی این شعر را منتشر کردند:دل به نورامید باید داد پای پرچم شهید باید دادآسمان سوخت چشم باران سوختپرچم مانه،قلب ایران سوختآی بیگانه اشک،شبنم ماستخون مارنگ سرخ پرچم ماستخوار و ارزان مبین غم ایرانکفن ماست پرچم ایرانراز تشنه لبی نخواهم گفتگله با اجنبی نخواهم گفتکربلا ازصدا نمی‌افتدعلم از دست ما نمی‌افتداو همچنین شب گذشته در مراسم مناجات‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) هم درباره این جنایت سخن گفت و از سپاه پاسداران حمایت کرد. او اظهارداشت: سپاه مقتدر و عزیز ما همیشه محکم و مقدادوار دستش به قبضه شمشیر و گوشش به فرامین آقاست.وی افزود: عده‌ای غربزده و بزدل و واداده می‌خواهند هزینه مقابله را بالا ببرند. ما ضمن حمایت قاطع از سپاه عزیز از طرف امت حزب الله خواهش می کنیم اقدام قاطع در مقابل این عملیات تروریستی داشته باشند.

تعداد بازدید : 24

محمدحسین پویانفر هم نوشت: «گَر خَلق را بُود سَرِ سودایِ مال و جاهآزاده مَرد را سَر و سودایِ دیگر است...منتظرِ انتقامِ سختیم»حجت‌الاسلام کاشانی هم نوشت: «چند ماه پیش حدود یک ساعت با او صحبت کردم، کیف کردم. بی تعارف کم پیش می‌آید. خیلی هم تعجب کردم، با آن روحیات، اندیشه و تواضع، این رفیق قدیمی حاج قاسم، چرا تا حالا شهید نشده است. شهادتت مبارک سردار حاجی رحیمی.خدا مرا با تو محشور کند.»

واکنش مداحان و منبری‌ها به شهادت نیروهای سپاه در سوریه

حجج اسلام علی سرلک و علی سعیدیان هم با انتشار تصویری از سر در ورودی کنسولگری ایران، این جنایت را محکوم کردند.

تعداد بازدید : 25

محسن محمدی‌پناه مداح اهل بیت هم با حضور در اجتماع مردمی یزد در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در میدان امیر چخماق، دقایقی مداحی کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین