عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۷
به دلیل نداشتن حسینیه:
هیئت لواء حیدر کرار از بزرگترین هیئت ها و پایگاه های فرهنگی استان البرز مدت هاست به دلیل نداشتن مکانی ثابت برای احداث حسینیه با مشکلات متعددی رو به روست. مشکلاتی که باعث شد این هیئت بزرگ در شب های قدر امسال موفق به برگزاری مراسم نشود.

عقیق: هیئت لواء حیدر کرار از بزرگترین هیئت ها و پایگاه های فرهنگی استان البرز مدت هاست به دلیل نداشتن مکانی ثابت برای احداث حسینیه با مشکلات متعددی رو به روست. مشکلاتی که باعث شد این هیئت بزرگ در شب های قدر امسال موفق به برگزاری مراسم نشود.

سیدامیر حسینی مداح این هیئت در گفت و گو با عقیق با بیان اینکه هیئت لواء در همه این سالها به دلیل نداشتن فضای ثابت، بسیار لطمه خورده است گفت: در ماه مبارک رمضان و محرم سالهای گذشته با همه مشقت ها، هیئت را در محوطه دانشگاه آزاد کرج برگزار کردیم اما نداشتن حسینیه ای ثابت برای هیئت، هزینه های سنگینی را به این هیئت تحمیل کرده است.
این مداح اهل بیت گفت: هیئت لواء حیدر کرار میزبان هزاران نفر از نقاط مختلف استان البرز و اطراف استان در شبهای قدر و دهه اول محرم بود که عمده آن ها را خانواده ها تشکیل می دادند، اما همه این مشکلات باعث شد رمضان امسال دیگر قادر به برگزاری مراسم نشویم که از همین طریق از همه این مردم عذرخواهی می کنم.
سید امیر حسینی افزود: روی صحبتم با متولیان فرهنگی ، نهادهای حاکمیتی و دستگاه های اجرایی است که آیا با همه این امکاناتی که در اختیار دارند اختصاص یک زمین به این هیئت بزرگ با این میزان جمعیت و اثرگذاری فرهنگی توقع بی جایی است؟ چرا باید در این شرایط فرهنگی و برنامه ریزی دشمن برای قشر جوان و نوجوان بالاخص در استان البرز که شرایط خاص و پیچیده دارد، یک هیئت با سابقه و بزرگ به دلیل نداشتن فضای مناسب و یک جای ثابت که بتوان برای آن بطور مستمر برنامه ریزی کرد تعطیل شود؟!


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین