عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در محفل امام حسنی ها:
زیاد نخاله گفت:من اعلام می‌کنم که فلسطین و قرآن باقی خواهند ماند و ملت فلسطین همچنان مقاومت خواهند کرد. کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان قرآن هستند.

عقیق: اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.‌

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین مهمان ویژه برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها بود که به همراه حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشویق حضار وارد جایگاه اصلی مراسم شدند.

زیاد نخاله در سخنانی گفت: در این روز مبارک که روز قرآن است و در این اجتماع عظیم به شما مردم سلام عرض می‌کنم.مردم فلسطین دائماً قلب‌هایشان با ملت ایران است و همیشه قرآن ما را با هم متحد می‌کند، همان قرآن کریمی که این جلسه باشکوه برای آن برگزار شده است. من اعلام می‌کنم که فلسطین و قرآن باقی خواهند ماند و ملت فلسطین همچنان مقاومت خواهند کرد. کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان با قرآن هستند و با اتکا به قرآن مقاومت می‌کنند.

وی در پایان گفت: با این قرآن کریم مقاومت و پایداری می‌کنیم و اسرائیل را به برکت حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین نابود می‌کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین