عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
به مدت سی شب:
ویژه برنامه سحرگاهی شبکه اصفهان با اجرای «رسالت بوذری» و حضور «حجت الاسلام مسعود عالی» به مدت سی شب، زنده و مستقیم از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها)، خواهر امام رضا (علیه السّلام) در اصفهان، پخش خواهد شد.

عقیق:ویژه برنامه سحرگاهی شبکه اصفهان با اجرای «رسالت بوذری» و حضور «حجت الاسلام مسعود عالی» به مدت سی شب، حوالی ساعت ۳ بامداد، زنده و مستقیم از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها)، خواهر امام رضا (علیه السّلام) در اصفهان، پخش خواهد شد.

 این برنامه که سال گذشته، با استقبال کم نظیر اصفهانی ها روبرو شد و توانست پای مردم را در سحرهای ماه مبارک رمضان، به شبکه اصفهان باز کند. امسال و برای دومین سال متوالی، تیم تهیّه این برنامه، با تولید بخش های تصویری چشم نواز و گوناگون، در تلاش هستند تا علاوه بر مخاطبان اصفهانی، حاصل تلاش چند ماهه شان را تقدیم نگاه عموم مردم کنند.

در سحرهای ماه مبارک رمضان؛ به تماشای «همسایه با ماه» بنشینید

«همسایه با ماه»، شامل بخش‌های مختلف «کارشناسی»، «مناجات‌ خوانی»، «بازخوانی زندگی شهدا»، «مرور زندگی علماء»، «آشنایی با امام زاده ها»، «مسابقه» و… خواهد بود.

حضور «حامد عسکری(نویسنده، شاعر)» و اجرای یک بخش تصویری با قلم و صدای او، از جمله میان برنامه هایی است که همسایه با ماه امسال را متفاوت تر از سال گذشته کرده است.

علاقمندان می‌ توانند جهت اطلاعات بیشتر و تماشای بخش های صوتی و تصویری پخش شده در برنامه، به شبکه های اجتماعی این ویژه برنامه به نشانی Bamah.tv در فضای مراجعه کنند.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین