عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد:
اختتامیه بیستمین همایش ادبی سوختگان وصل با حضور حاج سعید حدادیان، دبیر این رویداد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ابوترابی و جمعی از میهمانان و برگزیدگان برگزار شد.

گزارش تصویری

عقیق: در عصر اولین روز اسفندماه ۱۴٠۲ و به همت دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اختتامیه بیستمین همایش ادبی سوختگان وصل با حضور حاج سعید حدادیان، دبیر این رویداد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ابوترابی و جمعی از میهمانان و برگزیدگان در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم در بخش شعر از علی محمد مودب، محمدسعید میرزایی، مهدی جهاندار، میلاد عرفان پور و راضیه رجایی و در بخش داستان از رقیه کریمی، مریم فردوسی، هدا حشمتیان و معصومه عیوضی تجلیل شد.

در بخش اجرایی فاطمه نانی زاد به عنوان حضور مستمر در ۲٠دوره این همایش ها به عنوان برگزیده، داور و مدیر اجرابی احمد شاکری به عنوان داور بخش داستان و علی رضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، اسماعیل امینی و مصطفی محدثی خراسانی،حسین اسرافیلی به عنوان داوران بخش شعر که بیشترین حضور را در طی این سالها داشتند مورد تجلیل قرار گرفتند.

شایان ذکر است این سلسله همایش ها از سال ۱۳۸٠ تا امروز به دبیری دکتر حاج سعید حدادیان در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری برگزار گردیده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین