عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم از برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد ثامن‌الحجج در آستان مقدسه حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.
عقیق: حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم در گفت‌وگویی از برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد ثامن‌الحجج در آستان مقدسه حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.


مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم یکی از مراسم‌های پیش‌بینی شده در آستان را متعلق به شب میلاد دانست و گفت: در شب ولادت امام رضا(ع) یعنی دوشنبه‌شب 25 شهریور ماه مراسم جشن و سروری برپا خواهد شد که حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان سخنران این مراسم و سیدمهدی میرداماد مداح آن خواهد بود همچنین گروه تواشیح «بقیه‌الله» نیز بعد از نماز عشا در حرم مطهر به همخوانی می‌پردازند.


حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب درخصوص جزئیات برنامه روز میلاد تصریح کرد: روز میلاد سه‌شنبه 26 شهریور ماه از ساعت 10:30 مراسمی با سخنرانی حجج اسلام اخوی و اویسی برگزار می‌شود که سید مهدی ذوشرافتین و مهدی حیدرزاده در این برنامه مدیحه‌خوانی خواهد کرد. همچنین گروه تواشیح «میعاد» در شبستان امام خمینی(ره) به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی از برگزاری یک ویژه برنامه عصرگاهی نیز خبر داد که از ساعت 17:45 در شبستان امام خمینی برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم در ادامه جزئیات برنامه عصر روز میلاد عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی سخنران و حسن حیدرزاده در این مراسم مدیحه‌خوانی می‌کند همچنین همخوانی گروه تواشیح معراج از جمله برنامه‌های این جشن است.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در پایان گفت: در شام ولادت دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم برگزار خواهد شد همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری به سخنرانی پرداخته و میرجعفری مداح مراسم خواهد بود.


منبع: تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین