عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
تصاویر|
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.

عقیق: برای رزمندگان قدیمی دفاع مقدس که چه در دوران جنگ و چه طی این سال ها در حوادث گوناگون رفقای خود را از دست دادند، شهادت بهترین هدیه ای است که خدا برای مزد جهادشان به آنها می دهد تا با بهترین نوع رحلت کردن از این دنیا به دیدن همرزمان خود بروند.

این سال ها به خصوص پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سید رضی موسوی، از افرادی بود که در میادین جهاد همواره به دنبال شهادت بود تا فراق دوستان را کمتر تحمل کند و آنها که شهید شده بودند را یاد می کرد.

دختر شهید سیدرضی می‌گوید: «پدرم علاقه زیادی به شهید حاج حسین همدانی داشت و البته ابو وهب هم نسبت به پدرم علاقه متقابل داشت. این محبت تا جایی بود که وقتی شهید همدانی می خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می گفت: برای من ساک نبندین، سید رضی همه چیز را برایمان در سوریه آمده می کند.» 

پس از شهادت حاج حسین؛ شهید سید رضی موسوی بارها وقتی به ایران می آمد، سری هم به مزار دوست قدیمی خود می زد و دقایقی در تنهایی با او نجوا می کرد. 

سیدرضی موسوی , جنگ سوریه , سردار قاسم سلیمانی ,سیدرضی موسوی , جنگ سوریه , سردار قاسم سلیمانی ,

این تصاویر سال 1398 به ثبت رسیده است

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین