عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۹۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
«دُرّ منتظران» به قلم محمود اباذری مجموعه داستان‌های دینی با موضوعات مختلف توسط انتشارات جمکران منتشر شد.

عقیق: توصیه امیر بیان، حضرت علی(ع) به مبلّغان این است که سخن گفتن همانند داروست؛ اندکش سودمند و زیادش کُشنده است و اگر این سخن گفتن همراه با داستان و مثال باشد، شیرین‌تر می‌شود و مخاطب آن را بهتر می‌شنود و به یاد می سپارد.

محمود اباذری برای مخاطبان کم‌فرصت و کم‌حوصله دنیای معاصر که می‌خواهند زندگی خود را بر پایه دین‌داری و دین‌باوری بنا کنند کتابی تبلیغی نوشته با نام «دُرّ منتظران» از سنخ کتاب داستان راستان شهید مطهری و برگرفته از سخنان قرآن و اهل‌بیت با مطالب و داستان‌هایی که در عین کوتاهی و مستقل بودن، پیوندی ناگسستنی دارند تا هریک برای گفت‌وگو درباره آن مطلب فتح بابی بشوند.

از آنجا که پیوند ناگسستنی بین قرآن و حجت حی، بعثت و ظهور، غدیر و مهدویت، فاطمیه و مهدویت، عاشورا و انتظار و به‌ویژه انقلاب اسلامی ایران و نقش آن در زمینه‌سازی ظهور مدنظر نویسنده بوده است، او حکایات خود را در همه این زمینه‌ها و در فصل‌های دُرّ قرآنی، دُرّ نبوی، دُرّ علوی، دُرّ فاطمی، دُرّ عاشورایی، دُرّ زینبی، دُرّ مهدوی و دُرّ انقلابی تنظیم کرده است و در هرکدام داستان و حکایتی کوتاه و مفید ارائه کرده است.

کتاب «دُرّ منتظران» به قلم محمود اباذری در 317 صفحه و به قیمت 180 هزار تومان و توسط انتشارات کتاب جمکران به‌تازگی منتشر شده است.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین