عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱
در ساعات پایانی امشب:
پیکر ۵ تن از شهدای حمله تروریستی اسرائیل که روز گذشته در منطقه المزه دمشق به شهادت رسیدند، دقایقی قبل وارد معراج شهدای تهران شد و مردم با آنها وداع کردند.

عقیق: پیکر 5 تن از شهدای حمله تروریستی اسرائیل که روز گذشته در منطقه المزه دمشق به شهادت رسیدند، دقایقی قبل وارد معراج شهدای تهران شد.

با اینکه حوالی اذان مغرب برگزاری این مراسم اطلاع رسانی شد اما حیات معراج شهدا مملو از جمعیت بود. بسیاری از خانواده ها با اینکه هوا کمی سرد است با بچه های کوچک برای وداع با این شهدا خود را به خیابان بهشت رساندند. 

دقایقی مداحان اهل بیت به مرثیه خوانی برای مصائب خواندان پیامبر(ص) پرداختند و حضار در جوار شهدا به سینه هایشان زدند و اشک ریختند. 

زنان و مردان سعی می کردند برای چند ثانیه هم که شده دستی به تابوت شهدا که مزین به پرچم کشورمان است، تبرک کنند و اشکی بریزند و در دل با این اولیای خدا نجوا کنند. یکی می خواهد عاقبتش شهادت باشد، یکی مریض دارد و دیگری گره به کار و بار زندگی اش افتاده است. هر کسی بتواند فرصت را مغتنم می شمارد تا خواسته درونی اش را به این بندگان خوب خدا بگوید و آنها را واسطه خیر کند. 

دمشق , معراج شهدا , شهید ,

گفتنی است پیکر شهید سردار امیدزاده فردا پس از تشییع در شهرک محلاتی تهران به زادگاهش کرمانشاه منتقل شده و آنجا به خاک سپرده خواهد شد. 

همچنین پیکر شهید محمد امین صمدزاده در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا همجوار با شهید مدافع حرم میثم میردوستی دفن می شود و شهید حسین محمدی نیز در گلزار شهدای یافت آباد تهران، پس از تشییع در شهرک محلاتی، به خاک سپرده می شود. 

شهیدان علی آقازاده و سعید کریمی نیز در شهر قم تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین