عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
در هفته «ناشر» انجام می‌شود
شهرستان ادب با ۳۲ عنوان کتاب در طرح «هفته ناشر» حضور دارد و به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی از کتاب «همیشه باران» رونمایی می‌کند.
عقیق:علی‌محمد مودب، شاعر و مدیرعامل موسسه شهرستان ادب از رونمایی کتاب «همیشه باران» سعید حدادیان در «هفته ناشر» خبر داد و گفت: طرح «هفته ناشر» در ترنجستان‌های مترو برگزار می‌شود و انتشارات شهرستان ادب نیز که با 32 عنوان کتاب در این طرح حضور دارد، به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی از کتاب «همیشه باران» رونمایی می‌کند.

مودب افزود: در این نمایشگاه که قرار است به مدت یک هفته و به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی و هفته دفاع مقدس برگزار شود، همه آثار انتشارات شهرستان ادب در ترنجستان‌های مترو عرضه و با تخفیف 15 درصدی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ما جزو ناشران نوپا هستیم و به همین خاطر تنها 32 عنوان کتاب داریم که همه این آثار در این نمایشگاه یک هفته‌ای عرضه می‌شوند. در میان این کتاب‌ها آثاری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز در ژانرهای مختلف شعر و داستان وجود دارد.

به گفته مدیر عامل موسسه شهرستان ادب گزیده غزل بزرگان شعر مانند «به خط روشن عشق » از محمد قهرمان، «غزل زندگی کنیم» سروده محمدعلی بهمنی و «چمدان‌های قدیمی» به قلم علیرضا قزوه و  «چقدر پنجره» اثر سعید بیابانکی در نمایشگاه‌های «هفته ناشر» در ترنجستان‌های مترو عرضه می‌شود.

طرح «هفته ناشر» به همت شرکت «ترنج» در حال حاضر در 10 ایستگاه مترو تهران از جمه شوش، تهران‌پارس، تجریش، آزادی، شهید بهشتی و ... در حال برگزاری است و تا پایان این هفته ادامه دارد.


منبع: تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین