عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر سپهبد شهید سلیمانی شاهد جلوه‌هایی زیبا از حضور زائران، عاشقان و دلدادگانی است که خود را از گوشه و کنار ایران، جهان اسلام و دنیا به این مکان مقدس رسانده‌اند.

عقیق: این روزها گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی ‌حال و هوای تماشایی دارد؛ حال و هوایی که بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند؛  یکی زیارتنامه می‌خواند، یکی در گوشه‌ای نشسته و غرق در سکوت ناباورانه به عکس سرداری نگاه می‌کند که حالا دیگر در میان ما نیست؛ بعضی‌ها هم تصاویری از لحظات حضور خود را در گلزار شهدای کرمان ثبت می‌کنند.

تعداد بازدید : 30

حاج قاسم سلیمانی که ژنرال‌های بزرگ دنیا در حسرت دیدارش بودند و انگشت به دهان از تفکرات و اندیشه‌های خاص نظامی‌اش، حالا قریب به 4 سال است که در کنار یارانش آرام گرفته است تا آرامگاهش پناهی باشد برای تمام دوستدارانش از سراسر دنیا؛  ارادتمندان سردار سلیمانی از قلب اروپا و یا از میانه‌های قاره آمریکا و آفریقا به کرمان می‌آیند تا نشان دهند که شجاعت، درایت، صداقت، جسارت و مناعت‌طبع همچنان در اصول اخلاقی همه مکاتب دنیا حرف اول را می‌زند و این‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های سردار دل‌هاست.

این روزها و در سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان شاهد ابراز و عشق و ارادت دسته‌ها، گروه‌ها، اقشار، قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف به حاج قاسم است؛ هر کس به نوعی و به زبانی.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین