عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
چهل و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران با حضور ناظران قانونی، اعضای هیأت نظارت بر فرآیند قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ، نمایندگانی از دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و همچنین مدیران ارشد این بانک برگزار و اسامی برندگان این دوره بزودی اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران و معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم اظهارداشت: با ترویج و تبلیغ این سنت پسندیده و جلب اعتماد هموطنان عزیز، مشارکت خوبی که از سوی مردم در این امر خداپسندانه صورت گرفته است این بانک می تواند بیش از پیش این منابع را به حوزه‌های اشتغالزایی، ازدواج، فرزندآوری و مسائل مرتبط با محرومیت‌زدایی و رفع احتیاجات ضروری آحاد مردم اختصاص دهد. 

 محمود خادمیان رئیس صندوق پس انداز ملی ایران در ادامه این مراسم با بیان این که بانک ملی ایران سهم عمده و مهمی در پرداخت تسهیلات تکلیفی در بین بانک های کشور دارد، افزود: بانک ملی ایران از ابتدای شهریور ماه 1401 تا پایان شهریورماه 1402 در مجموع تعداد 840 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری، خود اشتغالی و... به ارزش 57 همت با کمترین کارمزد به مشتریان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که بانک ملی ایران طی سال های اخیر با جمع آوری منابع و سپرده های قرض الحسنه مردمی در مسیر پیشبرد اهداف توسعه‌ای و مسئولیت‎ اجتماعی در کشور قدم های خوبی برداشته است، افزود: این بانک با اجرای بیش از 281 طرح بزرگ عام المنفعه و خیرخواهانه، ساخت، تجهیز و بازسازی  128 مدرسه، آزاد سازی 1150 زندانی،  توزیع دستگاه های تبلت به دانش آموزان مناطق محروم در ایام شیوع ویروس کرونا، کمک به ایتام، ساخت مصلی، کتابخانه، درمانگاه، مرکز فرهنگی، کتابخانه و ... در اقصی نقاط کشور نقش مؤثری در رونق و شکوفایی کشور ایفا کرده است.

لازم به ذکر است، در این دوره از قرعه کشی 1307 فقره کمک هزینه خرید خودرو، 1307 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه، 1307 فقره کمک هزینه سفر به کربلای معلی، 1307 فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و همچنین 1307 فقره کمک هزینه تحصیلی بخش مهمی از جوایز  قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران بوده است .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین