عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
چند هفته پیش دو تن از نمایندگان پارلمان عراق طی اظهاراتی مراجع عظام تقلید نجف أشرف را مورد انتقاد قرار داده و به آنان حمله لفظی شدید اللحنی کردند.
عقیق:"خضیر نعمه الجبوری" رئیس شورای استانداری نجف أشرف طی اظهاراتی از ممنوع الورود شدن توهین کنندگان به مرجعیت به شهر نجف در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی در این باره گفت: در حال حاضر نمایندگان شورای استانداری نجف اشرف در تعطیلات تابستانی به سر می برند. بعد از پایان این تعطیلات و بازگشت آنان به کار، در اولین جلسه قرار است موضوع ممنوع الورود شدن توهین کنندگان به مرجعیت و ملت عراق، به شهر نجف أشرف مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا در صورت موافقت نمایندگان، این طرح تصویب و اجرایی شود.

"خضیر نعمه الجبوری" همچنین افزود: در صورت تصویب چنین قانونی، نه تنها وارد شدن این توهین کنندگان به شهر نجف ممنوع خواهد شد بلکه ورود آنان به نقاط مختلف استان نجف و حتی ورود ترانزیتی آنان به نجف برای رفتن به نقاط دیگر هم ممنوع خواهد بود.

رئیس شورای استانداری نجف أشرف ادامه داد: اظهارات توهین آمیز این گونه افراد یا مسئولان علیه مرجعیت و ملت عراق، تجاوز به انسانیت به شمار می رود بر همین اساس ما این گونه افراد را دشمن ملت و مرجعیت شرافتمند می دانیم.

گفتنی است، چند هفته پیش دو تن از نمایندگان پارلمان عراق طی اظهاراتی مراجع عظام تقلید نجف أشرف را مورد انتقاد قرار داده و به آنان حمله لفظی شدید اللحنی کردند.


منبع: شیعه آنلاین
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین