عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
حاج حسین سازور در یادداشتی درباره وقایع اخیر غزه نوشت: اندازه ایمان را درخود دیدن، محک شرف و غیرت را درخودمشاهده کردن، تنفر از ظلم و دل دادن به یاری مظلوم را در اعماق وجود، جستجوکردن، این روزها بسیار سهل و آسان است.

عقیق: متن یادداشت حاج حسین سازور بدین شرح است:

بسم الله الناصرالمجاهدین المومنین
اللهم اِنا نشکو الیک فقدنبیناوغیبه"ولینا
صلوات الله علیهم اجمعین

اندازه ایمان را درخود دیدن، محک شرف و غیرت را درخودمشاهده کردن، تنفر از ظلم و دل دادن به یاری مظلوم را در اعماق وجود، جستجوکردن، این روزها بسیار سهل و آسان است.

ازمشاهده و شنیدن اوضاع این روزهای غزه و مردمان بی پناهش و احساس تکلیف کردن در قبال آنان،پی به

این مفاهیم و اندازه آن در وجود انسان به دست میآید.

با این محاسبه ساده،دنیا واداره کنانش، دولتهای ظالم غربی و تابعین آنان،غربگرایان وتربیت شدگان دانشگاههای آنان را امروز بهتر بشناسید.

آنهایی که برای بقای جانوران وحفظ نسل آنان سازمانها تشکیل میدهند،سرمایه های بی حساب خرج میکنند،برای تعدی کنندگان به حیوانات مجازات ها درنظر میگیرند،عربده حیوان دوستی آنان،گوش فلک را کر میکند،و...،امروز درقبال نسل کشی انسانهای بی گناه و مظلوم،از مردان و زنان و کودکان و شیرخوارگان فلسطینی درغزه،به دست درندگان حرامزاده صهیونیست و ارباب جنایتکارتر ازخودش،آمریکای وحشی،نه تنها لب به سکوت بسته اند،بلکه با تمام قوای مادی و رسانه ای،درکنار این حیوانات وحشیِ انسان نما ایستاده و کف شادی میزنند.

اُف برشما روسیاهان عالم!!!
ای دنیا و ای تاریخ ،ببین چه حیواناتی بنام انسان بر مردم عالم حاکمند.!!!

بمب های دوتنی و مخوف ترین سلاح های زمینی و هوائی،برای نابودی زنان ومردان و کودکان بی سلاح و بی پناه در غزه ،که نه آب دارد،نه برق دارد،نه غذا و دارو دارد و نه هیچ وسیله دفاع!!!!

کجایند مدعیان دروغین و بی غیرت حقوق بشر؟!!
کجاست سازمان ملل وشورای امنیت تحت سیطره آمریکا؟!!

راستی، کجایند آنانی که با نقشه و طرح براندازانه ازپیش تهیه شده، به بهانه مرگ طبیعی یک دختر،چنان هیاهو و جنجال به راه انداختند،
آتش ها بپا کردند،چند ده نفر را به خاک و خون کشیدند،قران و مسجد و حسینیه را اتش زدند،وتمام امکانات دنیای کفر برای این توطئه را بسیج کردند،و به دروغ ادعای خونخواهی او را نمودند،که بیا و ببین؟!!!چرا درقبال وحشی گری جنایتکاران صهیونیست برای کشتار هزاران انسان و کودگ بی گناه درغزه ،کلمه ای به زبان نمی آورید؟!! حقوق بشر شامل اینان نمیشود؟!!این مردم انسان نیستند و حقوقی ندارند؟!!
یا اینکه شما اصلا"انسان نیستید که انسان بشناسید؟!!

کجایند سیاسیون رسوا شده و سلبریتی های ورزشی و هنری و بازیگرانِ در عیش و نوشِ شهوت فرو رفته و به دامن غرب وحشی پناه برده،که یاوه ها گفتند،توئیت ها زدند، آشوبها بپا کردند،به سازمانها و مجامع بین المللی رفتند،سران کشورهای بی آبرو و ظالمِ غربی را با خود همراه کردند،وخواستند معدودی جوان و نوجوان عزیز این مملکت را به گمراهی و دشمنی با کشور خود بکشانند،که خدا آنان را ازتوطئه این بی آبروها حفظ کرد،و همه جای خود را پاره کردند و هوار برآوردندو به دروغ ادعای حقوقِ یک درگذشته را داشتند،که حالا در قبال جنایت صهیونیست های داعش پرورِ هار ،و هزاران به خاک و خون غلطیده ،روزه سکوت گرفته و تماشاچی تکه تکه شدن زنان و کودکان بی گناه غزه شده اند و دم بر
نمی آرند ،که مبادا سران صهیونیست غربی آنان را با اَخم مجازات کنند!!!!
لعن و نفرین خدای متعال واولیائش بر آنانی که چشم بر این جنایت های هولناک بسته اند

این بخون افتادگان فلسطینی باخون خود و بدنهای پاره پاره،واین جوانان غیور مقاومت ورهبرانشان ،واین مردان سلحشور حزب الله و رهبر مقتدر وشجاعشان،،برای اسلام عزیز و دفاع از انقلاب اسلامی،در مقابل تمام ظلم قیام کرده اند،و خدای عزیزبه آنها وعده پیروزی داده است و وعده خدا حق است.
لشگرخدا پیروز میشود و شکست و نابودی از آنِ دشمنان خدا خواهد بود ان شاالله و روسیاهی برای آنانی است که از غیرت و شرف و انسانیت ،بوئی نبرده اند.
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

ننگ و نفرین ابدی برآمریکای رو به زوال و
سران اروپایی خبیث مدافع اسقاطیل!!
لعنت خدا و ملائکه بر یهودیان صهیونیست
کودک کش حرمله صفت

موج الحسین عبدالحسین سازور
یاعلی مدد
اول ماه ربیع الثانی ۱۴۴۵
۲۵ مهرماه۱۴۰۲


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین