عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
برش‌هایی از بیانات امام خامنه‌ای پیرامون نابودی رژیم صهیونیستی در مجموعه ای پوستر، کلیپ صوتی و نماهنگ منتشر شده است.

عقیق: صبح روز گذشته عملیات طوفان الاقصی توسط گروه های مقاومت فلسطینی علیه رژیم اشغالگر قدس در اطراف غزه آغاز شد که عملیاتی ترکیبی شامل موشک‌باران اراضی اشغالی و عملیات نظامی زمینی به‌همراه هلی‌برن با پاراگلایدر بود و در نوع خود بی‌سابقه بوده است. این عملیات با نتایج شگفت آوری همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری با هشتگ طوفان_الاقصی و با استفاده از بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری درباره مقاومت فلسطین و نابودی اسرائیل مطالبی را در قالب تصویر، صوت و فیلم منتشر کرده است. این پایگاه برش‌هایی از بیانات امام خامنه‌ای را در مجموعه ای پوستر، کلیپ صوتی و نماهنگ مرور کرده است. بخشی از آنان در ادامه قابل مشاهده است:

تأکید رهبر انقلاب اسلامی بر ریشه‌کن شدن سرطان رژیم صهیونیستی به دست مقاومت و مردم فلسطین داز موضوعات مطرح شده در پوستر جدید در این باره دارد. رهبری در این باره فرموده اند: «رژیم غاصب رفتنی است. امروز جوانان و نهضت فلسطینی از همیشه سرحال‌تر و آماده‌تر هستند.»

بیت المقدس , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری , فلسطین ,

جوانان فلسطینی، آماده‌تر از همیشه

رسانه KHAMENEI.IR براساس بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره جوانان فلسطینی، کلیپ صوتی «جوانان فلسطینی، آماده‌تر از همیشه» را منتشر کرد.

رهبر انقلاب درباره آمادگی جوانان فلسطینی فرمودند: «نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولتهایی که قمار عادّی‌سازی [روابط] با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق و شیوه‌ی کار قرار می دهند، دارند اشتباه می کنند، ضرر خواهند کرد؛ باخت منتظر اینها است؛ به قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی می کنند. امروز وضع رژیم صهیونیستی وضعی نیست که مشوّق نزدیکی به او باشد؛ نباید این اشتباه را بکنند. رژیم غاصب، رفتنی است.

امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ این هفتاد هشتاد سال سرحال‌تر است. مشاهده می کنید که امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدّ غصب، ضدّ ظلم، ضدّ صهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر است و ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همان‌طور که امام بزرگوار (رضوان الله علیه) از رژیم غاصب به «سرطان» تعبیر کردند، حتماً این سرطان به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کلّ منطقه ریشه‌‌کن خواهد شد؛ ان‌شاءالله.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات دیگری پیرامون رژیم غاصب صهیونیستی فرمودند: «اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. من قاطعانه میگویم: حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت. تحرّکوا باسم الله إلى الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین