عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال «عاشورا» از پایان نگارش فیلمنامه سریال «نقطه رهایی» که براساس قصه زندگی شهید جوانمرد ابراهیم هادی خبر داد و درباره جزئیات این مجموعه تلویزیونی توضیحاتی داد.

عقیق: ابوالفضل صفری تهیه‌کننده مجموعه‌های نمایشی پرمخاطبی همچون «خانه امن»، «سرجوخه» و... که این روزها سریال «عاشورا» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد؛ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم خبر از اتمام نگارش و تولید مجموعه تازه‌اش داد.

وی گفت: پس از مجموعه «عاشورا» که روایتگر مجاهدت‌ قهرمانان لشگر عاشورا، شهیدان مهدی و حمید باکری بود، در دومین تجربه کاری خود در ژانر دفاع مقدس به‌سراغ ساخت سریالی براساس زندگی شهیدِ جوانمرد ابراهیم هادی رفته‌ام و «نقطه رهایی» نام این مجموعه است که سجاد ابوالحسنی نگارش فیلمنامه آن را به‌عهده دارد.

صفری در ادامه درباره بازیگر نقش اول این سریال افزود: حمیدرضا محمدی که پیشتر با مجموعه «سرجوخه» در نقش غلامرضا خوش درخشید، در سریال «نقطه رهایی» ایفاگر نقش شهید ابراهیم هادی است و تست گریم او نیز انجام شده است.

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

او در پایان نیز درباره آغاز زمان پیش‌تولید و تولید مجموعه «نقطه رهایی» بیان کرد: باتوجه به پروداکشن سنگین این اثر، طراحی تولید و پیش‌تولید این سریال در امور صحنه، لباس و قسمت نظامی زمانبر خواهد بود که ان‌شاءالله به‌زودی پیش‌تولید و طراحی کار آغاز خواهد شد.

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,                           

پهلوان  شهید ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان بود؛ او در سال 1336 در حوالی میدان خراسان به دنیا آمد و و سرانجام در والفجر مقدماتی، پنج روز به‌همراه بچه‌های گردان کمیل و حنظله در کانال‌های فکه مقاومت کرد اما تسلیم نشد و سرانجام در 22 بهمن سال 1361 بعد از فرستادن بچه‌های باقی‌مانده به عقب، تنهای تنها با خدا همراه شد و دیگر کسی او را ندید.

سریال «نقطه رهایی» محصول مؤسسه امام روح‌الله است و برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین