عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
شما هم در این نظرسنجی بزرگ شرکت کنید:
در میان اشعار آیینی تک‌بیت‌هایی هستند که شهرت یافته‌اند و در میان مخاطبان خاص و حتى در فضای عام بر زبان‌ها می‌گردند و تکرار می‌شوند.

عقیق: در میان اشعار آیینی تک‌بیت‌هایی هستند که شهرت یافته‌اند و در میان مخاطبان خاص و حتى در فضای عام بر زبان‌ها می‌گردند و تکرار می‌شوند. برخی از این ابیات چنان در ذهن و جان مخاطب می‌نشینند که گمان می‌رود مانند «باز این چه شورش است که در خلق عالم است» مورد عنایت و لطفی ویژه و آسمانی قرار گرفته‌اند. در میان اشعار شاعران معاصر نیز تک‌بیت‌هایی ناب و معروف هستند که در آستان توسل شهرت یافته و در ذهن و زبان مخاطب و چشم و گوش ارادتمندان خاندان رسالت بیش از سروده‌های آیینی دیگر پذیرفته شده‌اند.

در شمارهٔ ۱۵۹ (مهر ۱۴۰۲) با مشورت و پرس‌وجو از اهل ذوق و همکاران و دوستان خیمه شعرهایی که در نخستین جستجوی ذهنی از شاعران معاصر به‌خاطرمان می‌رسید گردآورده و با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

معیارمان برای معاصرت حیات شاعران در دورهٔ بعد از انقلاب اسلامی بوده است و اشعار را بر حسب حروف ابتدایی شعرها و ترتیب الفبا چیده‌ایم.

لطفاً توسط لینک زیر نظر خود را مطرح کنید و به شعرهایی که بیشتر دوست دارید و می‌پسندید برحسب اولویت رأی بدهید. اگر شعری هم هست که ما به یاد نداشته‌ایم و ذکر نکرده‌ایم یادآوری کنید تا بر حسب میزان مشارکت و آرای مخاطبان، در شماره‌های بعد به آن بپردازیم.

https://survey.porsline.ir/s/91sIW503

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین