عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
رئیس ستاد اربعین حسینی کشور گفت: افراد فاقد هرگونه گذرنامه یا افراد دارای گذرنامه فاقد مهلت قانونی برای انجام اقدامات لازم به سایت پلیس من مراجعه کنند

عقیق: سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین حسینی کشور شامگاه دوشنبه شب در سفر به مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای سفر اربعین اگر کسی هیچ گذرنامه‌ای ندارد و قصد شرکت در این مراسم را دارد می‌تواند با مراجعه به سایت «پلیس من» درخواست خود را ارائه و پس از پنج تا هفت روز گذرنامه خود را با ۵۰۰ هزار ریال دریافت کند.

وی افزود: افرادی که مهلت گذرنامه آنان پایان یافته و یا ۶ ماه مهلت دارند و قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند، می‌توانند با مراجعه به پلیس گذرنامه از مهر تمدید استفاده و در این مراسم حضور یابند.

رئیس ستاد اربعین گفت: افراد زیر ۱۸ سال نیز می‌توانند در سفر اربعین حضور داشته باشند و ممنوعیتی در این خصوص اعمال نشده است و این افراد اگر گذرنامه ندارند بدون مشکل از سایت پلیس من اقدام به ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح برای مدیریت عبور آنها از مرزهای کشور گفت: ثبت نام در سامانه سماح برای متقاضیان حضور در اربعین حسینی تا پایان ماه صفر انجام خواهد شد.

میراحمدی تصریح کرد: تاکنون ۲۰ هزار گذرنامه برای متقاضیان سفر اربعین صادر شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین