عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
به منظور هماهنگی برای اربعین:
به منظور هماهنگی بین بخش‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و علنی اربعین ۱۴۰۲ گردهمایی یک روزه فعالان و گروه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و تبلیغی و علمی از ایران و عراق در کربلا در حال برگزاری است.

عقیق: به منظور هماهنگی بین بخش‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و علنی اربعین ۱۴۰۲ گردهمایی یک روزه فعالان و گروه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و تبلیغی و علمی از ایران و عراق در کربلا در حال برگزاری است.

این نشست شرکت دهها نفر از شهرهای مختلف عراق و مسئولان بخش‌ها و گروه‌های قرآن، فضای مجازی و تبلیغ و نماز، شورای علمی، مراسم، شعر و ادب، مواکب فرهنگی، تکریم و بین الملل با حضور دبیر ستاد مرکزی اربعین و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و کنسولگری جمهوری اسلامی در کربلا و نجف و معاون استراتژیک حشد شعبی، رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق، دانشگاه کربلا، لواء الخدمه الحسینیه از شهرهای مختلف کربلا و نجف و کاظمین و لواء نهضه الحسینیه و توجیه عقایدی حشد و مدیر حوزه‌های خواهران در کربلا وجریان علمای ولایی عراق و جمعی ازگروه‌های فرهنگی مردمی از ایران و مسئولان کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین از ایران عراق به ریاست جناب حجه الاسلام اباذری رئیس ستاد فرهنگی اربعین آغاز به کار کرد.

در این نشست مسائل مختلف بحث و بررسی می‌شود

در ابتدای این نشست حجه الاسلام اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در عراق گفت: اساس حرکت اربعین بر مبنای روایات و توصیه علما و اندیشه رهبری معظم انقلاب اسلامی فرهنگ، فکر و معنویت است. لذا ستاد مرکزی اربعین باید به این امر توجه و اهتمام جدی تر نماید. و همه بدانیم که هدف این حرکت امر معنوی و فرهنگی است تا نهضت عاشورا به جهان معرفی و مردم از این سفر ره توشه معنوی بردارند. لذا یک مراسم و آئین معمولی نیست. یک حرکت بزرگ فرهنگی و بین المللی است. همه باید اهتمام کنیم تا این هدف محقق شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین