عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
شهید غیرت|
دو تن از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند؛ حمید رضا الداغی که دختری ۱۳ ساله دارد و منتظر بازگشت دخترش از منزل همکاسی اش بود، متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می شود و بلافاصله برای نجات او با راهزنان نوامیس مردم درگیر می شود.

عقیق: دختری با پوشش نامناسب در خیابان حاضر می شود؛ گرگ های انسان نما به او طمع می کنند و می خواهند او را بربایند، اما جوانمرد با غیرتی به نام حمیدرضا سر می رسد و با شجاعت از جانش مایه میگذارد و او را از دست راهزنان ناموس مردم نجات می دهد.

شامگاه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که دو تن از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند؛ حمید رضا الداغی که خود پدر است و دختری ۱۳ ساله دارد و منتظر بازگشت دخترش از منزل همکاسی اش بود متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می شود و بلافاصله شجاعانه و غیرتمندانه برای نجات او با دزدان نوامیس مردم درگیر می شود و تلاش می کند که دختر را از مهلکه نجات دهد، اما در این حین اشرار او را با چاقو مورد حمله قرار می دهند و دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات به شهادت می رسد.

آری؛ حمیدرضا را باید شهید غیرت و امر به معروف و نهی از منکر خواند. همو که همه هستی اش یعنی جانش را فدا کرد تا ناموس ایرانی مورد هتک حرمت شیطان صفتان انسان‌نما قرار نگیرد.

دستگیری جنایتکاران

آن طور که حسین ابراهیمی فرماندار سبزوار می گوید: با تلاش مأموران انتظامی و امنیتی در کمتر از ۱۰ ساعت اراذل و اوباش عامل این جنایت دستگیر شدند و با تشکیل پروند قضایی، رسیدگی به آن آغاز شده است.

گزارش صدا و سیما از حادثه

تعداد بازدید : 257

توضیحات دادستان سبزوار

جعفر طیار صابری دادستان سبزوار هم در رابطه با این جنایت می گوید: مطابق تصاویر دوربین‌های مدار بسته و تحقیقات بعمل آمده در شامگاه ۸ اردیبهشت یکی از شهروندان که منتظر بازگشت فرزند خود از کلاس بود، متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری دو جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور شده و در یک اقدام شجاعانه و انسانی بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام می‌کند.

وی افزود: متاسفانه هر دو جوان مزاحم که حسب بررسی به عمل آمده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان ناجوانمردانه با سلاح سرد وی را از پشت سر مورد اصابت چاقو و سپس نفر دوم او را از روبه‌رو مورد جرح شدید قرار می‌دهد و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می‌شوند.

به گفته دادستان سبزوار بلافاصله اکیپ جنایی در معیت بازپرس، تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مستمر در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار بر این نکته هم تاکید می کند که امنیت مردم و جامعه خط قرمز دستگاه قضائی و انتظامی است و برای افرادی که به فکر ایجاد شرارات در جامعه و مزاحمت برای نوامیس مردم هستند امکان فرار از مجازات غیر ممکن است.

اشک های مادر حمیدرضا در فراق فرزندش

تعداد بازدید : 77

مسئولان به خانه شهید رفتند

ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه و برخی مسئولان سبزوار با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر حمیدرضا الداغی دیدار کردند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به جزئیات تشییع پیکر این شهید والا مقام گفت: با هماهنگی خانواده شهید، ستاد مراسم تشییع پیکر شهید "حمیدرضا الداغی" تشکیل شده است و آیین تشییع پیکر روز سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تاریخی سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

 

شهید غیرت | دفاع از ناموس ایرانی به قیمت جان + فیلم

 

حالا نوبت مسئولان امنیتی و قضایی است

حالا نوبت مسئولان امنیتی و قضایی است تا چنان درسی به اراذل و اوباش بدهند که هم مایه عبرت هم‌کیشانشان شود و هم مردم احساس امنیت کنند و هم خون پاک حمیدرضا هدر نرود و زین پس حمیدرضاهای دیگر شجاعانه و با غیرت پای دفاع از نوامیس جامعه و خطوط قرمز اعتقادی و دینی بایستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
0
هر چه سریعتر اعدام باشند
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین