عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
تصاویر|
از خادمان امام رضا علیه السلام در مسجد مقدس جمکران استقبال شد.

عقیق:به همت کانون خادم یاران رضوی و به مناسبت نیمه شعبان، برای اولین بار چایخانه حضرت رضا (ع) به صورت خیمه‌ای مدور در جنب درب شماره یک مسجد مقدس جمکران احداث شد.

در آستانه نیمه شعبان در این موکب از ۲۷ نفر از خادم‌های امام رضا علیه‌السلام که جهت استقرار و برپایی موکب، راهی مرز مهران بودند، توسط دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم در مسجد مقدس جمکران استقبال به عمل آمد.

خادمان امام رضا علیه‌السلام از برپایی و آماده سازی اولین موکب خادم یاران رضوی استان قم که در مسیر منتظران امام زمان (عج) احداث شده بود بازدید کردند.

استقبال از خادمان امام رضا (ع) در مسجد مقدس جمکران

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای ضمن خیر مقدم، ‌عنوان کرد: کانون‌های خادم یاران رضوی استان قم در ۲۰ موضوع و یک‌صد و شصت مصداق خدمتی نذر امام رضا علیه‌السلام در شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام مشغول خدمت هستند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم بیان کرد: افتتاح اولین موکب خادم یاران رضوی قم و چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام در نیمه شعبان خواهد بود.

استقبال از خادمان امام رضا (ع) در مسجد مقدس جمکران

در پایان گروه خادمان امام رضا علیه‌السلام که عموماً در بخش کفشداری آستان قدس رضوی مشغول خدمت هستند، با بدرقه حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای برای برپایی موکب و پذیرایی از زوار پیاده امام حسین علیه‌السلام در ایام نیمه شعبان، شهر قم را به مقصد مرز مهران ترک کردند.

شایان ذکر است کانون خادم یاران در دو بخش عمومی و تخصصی به ارائه خدمت مشغول هستند و کانون‌ خادم‌ یاران عمومی در وعده‌های مختلف غذایی و میان وعده به پذیرایی و میزبانی از زائرین می‌پردازند.

کانون‌های خادم یاران تخصصی مانند کانون سلامت (پزشک و پرستار)، کانون خانواده، کانون مشاوره، کانون مددکاری، کانون شعر و ادب و... به ارائه خدمات تخصصی به زائران امام عصر (عج) مشغول می‌شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین