عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
این اثر شامل ۵۲ قصیده منسوب به حضرت امام حسین‌(ع)، توسط حجت ‌الاسلام و المسلمین داوود کمیجانی، محقق و پژوهشگر، گردآوری و به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی پیش از این به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

عقیق: نسخه عربی و اردو کتاب «پروانه‌های پراکنده»، که ۵۲ قصیده منسوب به امام حسین‌(ع) را در بر می‌گیرد از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی در دست انتشار قرار دارد.

این اثر، شامل ۵۲ قصیده منسوب به امام حسین‌(ع) است که توسط حجت ‌الاسلام و المسلمین داوود کمیجانی، محقق و پژوهشگر، گردآوری و به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی پیش از این به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

این قصیده‌ها به پنج بخش مباحث اخلاقی، مسایل سیاسی، موضوعات اعتقادی، مسایل اجتماعی و موضوعات شخصی و خانوادگی تفکیک شده و «زهد جوانمرد»، «سایه گذرا»، «مهلکه دنیا»، «ماه درخشان»، «روز هراس» و «عزم بازگشت» عناوین برخی از آن‌ها بشمار می‌رود.

یادآور می شود که مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی، مجموعه اشعار پروانه‌های پراکنده را در قطع رقعی و ۱۳۱ صفحه و شمارگان ۲۲۰۰ نسخه به بهای ۵۰ هزار ریال، در قالب دو مجلد به زبان‌ های «عربی، فارسی و انگلیسی» و «عربی و فارسی» منتتشر کرده است.


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین