عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
به دنبال این حادثه آزادی های مسلمانان مورد تعرض قرار گرفت و آمریکا به دلیل جنگ های متعددی که در این مدت در خاورمیانه آغاز کرد در بحران اقتصادی بزرگی قرار گرفت.
عقیق: انجمن جنبش های سیاسی مسلمانان آمریکا اعلام کرد که در نظر دارد در روز 11 سپتامبر، تجمعی با حضور یک میلیون مسلمان در برابر کاخ سفید در واشنگتن برگزار کند.

دکتر « ربیع علم» یکی از برگزارکنندگان طرح تجمع تاکید کرد: به دنبال هجوم های 11 سپتامبر که گروه های اسلامی در آن هیچ دخالتی نداشتند، سال هاست که مسلمانان در آمریکا مورد هدف قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این حادثه آزادی های مسلمانان مورد تعرض قرار گرفت و آمریکا به دلیل جنگ های متعددی که در این مدت در خاورمیانه آغاز کرد در بحران اقتصادی بزرگی قرار گرفت.

علم همچنین خاطر نشان کرد: با وجود اعتراض گروه های متعدد آمریکایی به این تجمع، اما انجمن به نشانه مبارزه با اسلام هراسی، تجمع یک میلیونی خود در برابر کاخ سفید را برگزار خواهد کرد و به این شکل صدای مسلمانان را به بالاترین طبقه هرم سیاسی آمریکا خواهد رساند.

تعیین مساجد به عنوان ارگان تروریستی و بازجویی از نمازگزاران نیویورک

همچنین پایگاه مصر الیوم، گزارش کرده که از حوادث 11 سپتامبر 2001 تاکنون دولت ده بار مساجد را به اتهام های تروریستی مورد بازجویی قرار داده و اغلب تحقیقات سال ها به طول انجامیده است.

قرار دادن تمام مساجد نیویورک در ردیف سازمان های تروریستی به پلیس این ایالت اجازه می دهد که افرادی را برای تجسس از ائمه دینی در مساجد استخدام کنند بدون این که در این باره نیاز به دلیلی داشته باشند.

با وجود این که دولت به هیج کدام از مساجد و موسسات اسلامی اتهامی وارد نکرده؛ و اف بی آی نیز هیچ گاه دستور تحقیق و بازجویی از آن ها را صادر نکرده است، اما اسناد موجود نشان می دهد که مرکز پلیس نیویورک، بارها مسلمانان بی گناه را در معرض تحقیقات و بازجویی های سری پلیس قرار داده است.


منبع: شیعه آنلاین
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین