عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کربلایی سیدرضا نریمانی:
کربلایی سید رضا نریمانی گفت: اگر آن فردی که شما می‌گویید، مظلوم بود، شهدای حرم شاهچراغ که ۱۵ نفر بودند. بچه شیرخواره میان آن‌ها بود. میان این‌ها بچه ۵ ساله بود که سه نفر از نزدیکانش را از دست داده است. چرا هشتگ نمی‌زنید؟

عقیق: کربلایی سیدرضا نریمانی مداح اهل بیت (ع) در جلسه هفتگی هیئت فدائیان حسین علیه‌السلام در آستان مقدس شاه میرحمزه علیه‌السلام با اشاره به حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام اظهار داشت: زمانی که صحنه‌های این حمله را می‌بینیم. آن بچه‌های کوچک را می‌بینیم که مظلومانه به شهادت رسیدند، این سؤال را داریم که به چه جرمی است؟

چرا برای شهدای شیراز هشتگ نمی‌زنید؟

وی افزود: در حرم که امن‌ترین جای عالم است، می‌کشند و بعد هم همه سکوت می‌کنند. چرا هشتگ نمی‌زنید؟ چرا حرف نمی‌زنید؟ مگر کشته با کشته فرق دارد؟

نریمانی گفت: اگر آن فردی که شما می‌گویید، مظلوم بود، این‌ها که ۱۵ نفر بودند، بچه شیرخواره میان آن‌ها بود. میان این‌ها بچه ۵ ساله بود که سه نفر از نزدیکانش را از دست داده است. چرا هشتگ نمی‌زنید؟ چرا نمی‌گویید من مادر توام، من پدر توام، برادر توام یا خواهر توام. گول این افراد را نخورید.

کور خواندید که داعش را به خیابان‌های ایران بیاورید

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه یک عده از این افراد باید پنجره خانه را باز کنند و بییند داعشی‌ها در خیابان هستند، شاید بالاخره اینجوری رضای شوند، تصریح کرد: به هیمن خیال باشید. اینجا کشور امیرالمؤمنین (ع) و شیعیان امیرالمؤمنین (ع) است.

فیلم این سخنرانی را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 133
 
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین